וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום משחק נהדר: דניל מדבדב התגבר על דומיניק תים וזכה בטורניר גמר הסבב

הרוסי השלים קאמבק גדול עם 6:4, 6:7 (2), 4:6 וחגג זכייה ראשונה בקריירה בטורניר היוקרתי, במהלכו לא הפסיד השנה ולו פעם אחת

תקציר: דניל מדבדב גובר על דומיניק תים בגמר טורניר גמר הסבב/ספורט 1

ערב פתיחת טורניר גמר הסבב, ספק אם רבים העריכו כי השניים שייפגשו בגמר יהיו דווקא דומיניק תים ודניל מדבדב, אבל זה בדיוק מה שקרה הערב (ראשון), ובסיום גמר בין שניים מהכוחות העולים הדומיננטיים ביותר בענף, ניצח הרוסי 6:4, 6:7 (2), 4:6 וזכה לראשונה בקריירה בטורניר היוקרתי.

איזה שינוי שנה אחת יכולה לעשות. אשתקד סיים מדבדב את טורניר גמר הסבב ללא אף ניצחון, והערב סיים אותו ללא אף הפסד. בכך הפך לשחקן הראשון מאז נובאק דג'וקוביץ' (2008) שרושם הישג שכזה. תים, שהגיע אשתקד עד הגמר אך נכנע לסטפנוס ציציפאס ובטורניר הנוכחי ניצח גם את דג'וקוביץ' (בחצי הגמר) וגם את נדאל (בשלב הבתים), פתח היטב, הציל שתי אפשרויות שבירה של יריבו וניצח 4:6 את הסט הראשון. בשני קיבלנו דרמה גדולה שהסתיימה בשובר שוויון, ובו דהר הרוסי קדימה כדי לכפות מערכה שלישית ומכרעת - לאחר שהפסיד לתים בשלושת שוברי השוויון הקודמים בין השניים.

מדבדב, שעבר את שלב רבע הגמר בגרנד סלאמים פעם אחת בלבד בקריירה הצעירה שלו, המשיך את המומנטום גם בסט השלישי, אף שפספס ארבע אפשרויות שבירה רצופות. בחמישית סוף סוף הצליח, עלה ל-2:4 ודהר קדימה כדי לסגור עניין, בדרך לניצחון שני בקריירה על האוסטרי. כמה גדול היה הטורניר של הרוסי המוכשר? במהלכו הצליח להכניע גם את המדורג ראשון בעולם, גם את המדורג שני וגם את המדורג שלישי. אכן, אלוף ראוי.

דניל מדבדב טניסאי רוסי. רויטרס
טורניר מושלם. מדבדב/רויטרס
הטניסאי האוסטרי דומיניק תים. רויטרס
מתוסכל. תים/רויטרס

על אף השליטה הבלתי מעורערת של רוג'ר פדרר, רפאל נדאל ונובאק דג'וקוביץ' בסבב בעשור האחרון, בטורניר גמר הסבב אף אחד מהם לא הצליח להניף את התואר בחמש השנים האחרונות. שימו לב לרשימת האלופים האחרונים:

2016 - אנדי מארי
2017 - גריגור דימיטרוב
2018 - סשה זברב
2019 - סטפנוס ציציפאס
2020 - דניל מדבדב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully