וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב שוקלים זעזוע בסגל, קסטריטיס: "לא חושש לעתידי"

22.11.2020 / 21:20

למון ג'וניור, אפשואו ודיבלר עשויים לעזוב, גם המאמן כבר לא נחשב קונצנזוס במועדון. מייקל בריסקר על שיא הקריירה: "נתתי הכול"

תקציר: סן סבסטיאן - חובנטוד בדאלונה 99:68/ספורט 1

פתיחת העונה החלשה של הפועל תל אביב נמשכת, ומי שעלול לשלם את המחיר הוא המאמן יאניס קסטריטיס. האדומים ספגו הערב (ראשון) הפסד רביעי בחמישה משחקים בליגת העל, הפעם 92:83 למכבי חיפה בדרייב אין, ולמרות שבמועדון התעקשו שאין אפשרות שקסטריטיס יסיים את תפקידו, לאחרונה גוברים הקולות הקוראים לזעזוע במועדון שלא מסתכם בהחלפת שחקנים. עם או בלי קשר, וולט למון ג'וניור צפוי להיחתך מהקבוצה כשגם מעמדם של רג'י אפשואו וג'ון דיבלר מעורער מאוד.

"אני לא מרוצה, זה בטוח", אמר קסטריטיס בסיום. "היה ברור ששיחקנו נגד קבוצה שבאה לשחק על החיים שלה, עם שחקנים שנלחמים על החוזים שלהם, ואני לא מבין למה אנחנו לא שיחקנו כמוהם מההתחלה. לא פייר להפיל את התיק על אף אחד מהשחקנים שלי. האחריות על מה שקורה היא שלי. אני לא חושש למעמדי, אני ממילא מפעיל הרבה לחץ על עצמי. אני יודע איך הכדורסל עובד, אבל לא חושב על עתידי במועדון".

מאמן הפועל תל אביב יאניס קאסטריטיס. דני מרון
בלחץ. קסטריטיס/דני מרון

מנגד, מכבי חיפה חגגה ניצחון בכורה בעיקר בזכות משחק מצוין של מייקל בריסקר, שקבע שיא קריירה בנקודות עם 20. "אני מגיע בכל משחק כדי לתת 100 אחוז ולעזור לקבוצה שלי לנצח, ושמח שהיום זה עבד", אמר הגארד הצעיר. "אין עלינו שום לחץ, אנחנו עובדים כל השבוע ולא מסתכלים לאחור. פתחנו את העונה לא טוב, אבל אנחנו צריכים להמשיך להביא את אותן אנרגיות שהבאנו היום".

מאמן מכבי חיפה דניאל סאואנה הוסיף: "באנו עם גישה שונה. היום היינו מרוכזים ושיחקנו עם אנרגיות גבוהות. אני מאמין שכולנו התביישנו בהופעה שלנו בירושלים. כבר הדרך הביתה את שינוי באנרגיה. הנסיעה הזו הייתה שונה, והמשכנו המלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully