וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי לא יוותר על הפנדלים הבאים: "הייתי חסר מזל". בהולנד מבקרים אותו

החלוץ שוב החמיץ מהנקודה הלבנה בתיקו המתסכל של פ.ס.וו: "אלו הם חייו של חלוץ". בתקשורת המקומית קטלו אותו: "שיחק בסוליסטיות"

תקציר: צפו ב-1:1 של פ.ס.וו מול טוונטה ובהחמצת הפנדל של ערן זהבי/ספורט 1

ערן זהבי רשם הערב (ראשון) ערב מאכזב בליגה ההולנדית, כשהחמיץ פנדל ב-1:1 של פ.ס.וו איינדהובן שלו מול טוונטה. בעקבות התיקו, נותרה הקבוצה של החלוץ הישראלי במרחק של ארבע נקודות מאייאקס שבפסגה.

בהולנד הזכירו את החמצת הפנדל של זהבי הגורלית של זהבי במדי הנבחרת מול סקוטלנד, וביקרו את סגנון המשחק שלו. "פ.ס.וו לא מנצלת את ההזדמנויות שלה. זהבי ושאר החלוצים מתעלמים אחד מהשני לעתים קרובות מדי", ציין הכתב ריק אלפרינק, שסיכם בסיום: "זהבי לא נכנס למשחק מלכתחילה. הוא החמיץ לאחרונה פנדל גם במדי נבחרת ישראל נגד סקוטלנד, והיום התסריט חזר על עצמו. בסופו של דבר, זהבי שיחק בצורה סוליסטית ולא ניצל את ההזדמנויות שלו".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Soccrates Images, GettyImages
עוד פנדל מוחמץ. זהבי/GettyImages, Soccrates Images

באתר VI ציינו ש"ההחמצה של זהבי תעלה לפ.ס.וו ביוקר", וכתבו: "זהבי היה יכול לגמור את המשחק בשלב מוקדם, אבל נראה מבולבל עוד לפני הפנדל המוחמץ".

זהבי ניתח את המשחק בסיום, ולקח אחריות על ההחמצה. "הייתי צריך להבקיע את הפנדל הזה, ואני לוקח את מלוא האחריות. אני מקווה שבמשחק הבא אהיה הרבה יותר טוב. כולנו צריכים להיות טובים יותר. אף אחד לא יחלק לנו מתנות, וכדי לנצח צריך להתאמץ ולהיות טובים במשך כל 90 הדקות. יכולנו לייצר יותר מצבים ויכולנו לכבוש יותר".

זהבי הצהיר שהביטחון שלו בבעיטות עונשין מ-11 מטר כלל לא נפגע, למרות ההחמצות האחרונות. "אני תמיד רוצה לבעוט פנדלים, לא חשוב מה קרה. לצערי, לפעמים זה הולך החוצה. החמצתי פנדל חשוב בנבחרת ישראל והיום זה קרה שוב, אבל אלו הם חייו של חלוץ. אני חושב שבעטתי די טוב, אבל השוער בחר את הפינה הנכונה ועשה עצירה יפה. הייתי חסר מזל".

אגב, ג'סי בוש מטוונטה שגרם לפנדל, חגג את ההחמצה של זהבי בסיום ואמר: "אין ספק שבכלל לא היה צריך להישרק פנדל. למזלנו, יש לנו שוער מצוין שעשה צדק. אני מאמין בגורל. הפנדל הזה לא היה צריך להישרק, ולכן הכדור הלך החוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully