וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - בני יהודה: נס זמיר יפתח, ניר ברקוביץ' יחלק עומסים

כוכב הדרבי יחליף את אגאדה הפצוע, גדיר ולזמי עשויים לפתוח בחוד מנגד. המאמן: "צריך לשפר את המחויבות" (שלישי, 18:00, 5+ לייב)

מחזור 5הסתיים24/11/2020
הפועל חיפה
  • גאנם (67)
  • זמיר (70)
1:2
  • (73) זריהן
בני יהודה תל-אביב
תקציר: הפועל חיפה - מכבי חיפה 1:2/ספורט 1

הפועל חיפה

חיים סילבס החמיא לשחקניו על התצוגה בדרבי אותו ניצחה הקבוצה ביום שבת. המאמן ביקש משחקניו להגיע באותה גישה לכל המשחקים ולא רק לדרבי והוא צפוי לשמור על ההרכב שפתח נגד מכבי חיפה מלבד הכללתו של גיבור הערב נס זמיר בהרכב במקומו של וויליאם אגאדה הפצוע. בחיפה בונים מאוד על היכולת של שחקני הרכש חנן ממן, יהב גורפינקל ורוסלן ברסקי. "אין ספק שהם שדרגו אותנו מאוד", אמר גורם בקבוצה, "גם יתר השחקנים משתפרים לידם".

רן קדוש שזכה למחמאות ימשיך בהרכב, עדן בן בסט שחזר לעניינים עשוי לקבל דקות גם במשחק מחר אך יתחיל על הספסל. רז שטיין ורז נחמיאס מבינים שהם לא בתוכניות כשבמשחק האחרון כלל לא היו בסגל. מחר ייכלל החלוץ בסגל במקום אגאדה הפצוע, בעוד המגן שוב נותר בחוץ. אם המצב יימשך באותה צורה, השניים ינסו להשתחרר בינואר ולחפש קבוצה אחרת.

שחקני הפועל חיפה חוגגים עם נס זמיר. לילך וייס רוזנברג
הפעם הוא כבר יפתח. נס זמיר/לילך וייס רוזנברג

בני יהודה

דן מורי יחזור להרכב בני יהודה, כאשר ניר ברקוביץ' יערוך מספר שינויים בניסיון לחלק עומסים. מייקל ראנז'ל יפתח בצד שמאל ואילו בחלק הקדמי תורגלו אריאל לזמי ומוחמד גדיר, כשגם סילבה קאני בתמונת ה-11. "כמובן שההפסד בקרית שמונה היה מאכזב מאוד, אבל זה כבר היסטוריה", אמר ברקוביץ'. "יש לנו כבר מחר משחק לא פשוט בכלל, נגד קבוצה טובה שניצחה בדרבי החיפאי לפני יומיים. זו לא הולכת להיות משימה פשוטה, אבל אני מאמין בבחורים שלי ועם עבודה קשה, אפשר לנצח נגד כל קבוצה, בכל מגרש. צריך לשפר את הריכוז והמחויבות. נצטרך להוכיח את זה במשחק מחר. אם נבוא מחויבים יותר ואגרסיבים יותר, נוכל לקחת את הנקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סילבה קאני עם מוחמד גדיר שחקני בני יהודה. דני מרון
מי מהם יפתח? גדיר וקאני/דני מרון

טריוויה

* 90 משחקים התקיימו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשהפועל חיפה מובילה 29:32 בניצחונות ועוד 29 משחקים לא הוכרעו.

* המפגש האחרון ביניהן הניב 0:0 ראשון אחרי 44 משחקים, אבל זה קרה בבלומפילד. משחק נטול שערים בחיפה הן לא סיפקו מאז ינואר 1994 בקרית אליעזר.

* גל אראל פוגש את היריבה האהובה עליו. מול בני יהודה יש לו חמישה שערים (יותר מכל קבוצה אחרת) וזה כולל את הצמד היחיד בקריירה, בניצחון הביתי 0:2 בספטמבר 2010.

* הפועל חיפה עדיין לא שמרה על שער נקי העונה בתשעה משחקים רשמיים (ארבעה בגביע הטוטו וחמישה בליגה).

* בני יהודה הפסידה בשני משחקי החוץ האחרונים שלה. שלושה הפסדי חוץ רצופים? זה לא קרה לה מאז תחילת עונת 2013/14, אז הפסידה בכל שמונת משחקיה הראשונים כאורחת.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully