וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: דור חוגי בישל בדרבי הישראלי מול אלון תורג'מן שרשם קאמבק

עודכן לאחרונה: 23.11.2020 / 8:31

חלוץ סט. פולטן הכין את שער היתרון ב-1:1 בחוץ מול אוסטריה וינה, שקיבלה 45 דקות ראשונות מתורג'מן אחרי הפציעה. אנורתוזיס ספגה מיד אחרי החלפתו של דור מיכה והפסידה במשחק הצמרת מול א.א.ל

תקציר: חגיגת שערים בבונדסליגה, 21 בנובמבר/ספורט 1

דור חוגי בישל היום (ראשון) בדרבי הישראלי בליגה האוסטרית, כאשר סט. פולטן שלו סיימה ב-1:1 בחוץ מול אוסטריה וינה, במדיה ערך אלון תורג'מן הופעה ראשונה העונה. כדור קרן של חוגי מצא את הראש של הבלם אחמט מוחמדבגוביץ' בדקה ה-39, ומאמן הסגולים הגיב עם חילוף כפול במחצית. תורג'מן היה אחד משני הנכנסים ורשם דקות ראשונות מאז חזר מוויסלה קרקוב ואחרי פציעה שמנעה ממנו לשחק העונה. המחליף הנוסף אלכסנדר יוקיץ' היה זה שהשווה בדקה ה-84. חוגי השלים 90 דקות וסט. פולטן במקום החמישי עם שתי נקודות יותר מאוסטריה וינה.

* עוד באוסטריה: ג'וזף גנדה שיחק 61 דקות בהפסדה של אדמירה ואקר 3:0 בחוץ לטירול. קבוצתו נותרה במקום האחרון עם ארבע נקודות בלבד אחרי שמונה מחזורים.

* גדי קינדה וקנזס סיטי העפילו לחצי גמר גביע ה-MLS עם ניצחון בפנדלים על סן חוזה אחרי 3:3 בתום 120 דקות. הקשר הישראלי נכנס בדקה ה-97 ושיחק 23 דקות, אך לא זכה לבעוט בדו קרב הפנדלים שהסתיים ב-0:3 מהיר לקבוצתו.

שחקני סט. פולטן חוגגים, דור חוגי משמאל. Thomas Pichler, GettyImages
בישל מנקודת הקרן. דור חוגי/GettyImages, Thomas Pichler

* דור מיכה הוחלף בדקה ה-65 במשחק הצמרת של אנורתוזיס פמגוסטה מול א.א.ל לימסול, ומיד אחרי יציאתו כבשה המארחת וניצחה 0:1. אנורתוזיס עדיין בפסגה הקפריסאית, עם שתי נקודות יותר מא.א.ל. השוער אסף צור לא נכלל בסגל הפעם.

* שלומי אזולאי פתח בהרכב אסטרה ג'ורג'ו והוחלף בדקה ה-68 בניצחון החוץ 0:1 על הרמנשטאדט. קבוצתו עדיין במקום האחרון בליגה הרומנית, עם שמונה נקודות אחרי 11 משחקים.

* גידי קאניוק נכנס כמחליף בדקה ה-81 והחל במהלך שהוביל לשער השלישי של בוריראם יונייטד ב-0:3 בחוץ על סוקותאי. קבוצתו התקדמה למקום השמיני בליגה התאילנדית.

* דור ג'אן ישב על הספסל של פאסוס דה פריירה ב-0:4 הקליל בגביע הפורטוגלי על אוליביירנסה בחוץ.

* מוחמד עוואד נותר מחוץ לסגל של לך פוזנן, שסיימה ב-3:3 ביתי מול ראקוב בליגה הפולנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully