וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח חריף של משקיף הדרבי, מנכ"ל מכבי חיפה לשופט הרביעי: "אתם בדיחה"

הפועל חיפה צפויה לעמוד לדין בעקבות אירועי הדרבי, לאחר שמשקיף ההתאחדות דיווח על "אירוע מביש שגרם להתלהטות הרוחות" מצד בעלי תפקידים במועדון. השופט גרינפלד ציין בדו"ח שלו את האמירה של בן דב כלפי לייבוביץ'

בעלי תפקיד מקבוצת הפועל חיפה מקללים שחקנים של מכבי חיפה בסיום הדרבי/ספורט 1

משקיף ההתאחדות לכדורגל אבי לוי העביר היום (ראשון) דו"ח חריף להתאחדות לכדורגל כנגד התנהלות הפועל חיפה בסיום הדרבי אמש ועל פי ההערכות המועדון יועמד לדין. כזכור בסיום המשחק טענו אנשי מכבי חיפה שביריבה העירונית הכניסו אוהדים למשחק בניגוד לתקנות ואלו קיללו וגידפו את שחקני מכבי חיפה בסיום המשחק.

לוי התייחס לאירוע בדו"ח שלו וכתב "שבעלי תפקידים" בהפועל חיפה קיללו וגידפו את שחקני היריבה בסיום המשחק בעת שהשחקנים ירדו אל חדרי ההלבשה. הקביעה של לוי כי מדובר בבעלי תפקידים מגיעה מהעובדה שלמעשה המועדונים לא מורשים להכניס אנשים שאין הם בעלי תפקידים ולכן כל אדם שהיה באיצטדיון הוא בעל תפקיד. בדו"ח שלו כותב לוי שכאשר בירר עם מתאם האירוע מי אותם אנשים נאמר לו שהם בצוות מודדי החום של המועדון. לוי כתב בדו"ח שלו "מדובר באירוע מביש וצורם אשר גרם להתלהטות הרוחות ולא מקובל שבעלי תפקידים יתנהגו בצורה כזו".

בנוסף ציין לוי שאיש אבטחה קפץ והחל לחגוג עם אנשי הספסל של הפועל חיפה אחרי השערים דבר הנוגד את תקנות הבידוד הביתי ששחקנים ואנשי צוות צריכים להיות. כמו כן, ציין לוי ששתי הקבוצות לעיתים לא הקפידו על עטיית מסיכות.

דו"ח המשקיף בעקבות אירועי הדרבי בין מכבי חיפה לבין הפועל חיפה. צילום מסך, אתר רשמי
דו"ח המשקיף/אתר רשמי, צילום מסך

בדו"ח השיפוט ציין השופט אוראל גרינפלד כי מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב פנה בסיום המשחק לשופט הרביעי גל לייבוביץ' ואמר לו כמה פעמים: "אתם בדיחה".

במכבי חיפה טוענים כי בעת ירידת השחקנים והצוות מהמגרש החלה ללא סיבה אלימות מצד אנשי הפועל חיפה ביציע - אלימות שכללה קללות קשות ויריקות מבזות לעבר שחקני הקבוצה. המנכ"ל שעמד מנגד ביקש את התערבות צוות השופטים שיפנו לאנשי הפועל חיפה ויעצרו את האלימות, אך צוות השופטים התעלם. בן דב אמר בתגובה לשופט הרביעי, כך לטענת אנשי מכבי חיפה: "בדיחה, הכול פה בדיחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully