וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיברתולומיאו שב לסגל מכבי תל אביב, עומרי כספי נרשם

עודכן לאחרונה: 23.11.2020 / 10:25

הצהובים מחכים להפועל חיפה ורשמו את הפורוורד כשעדיין לא ברור האם ישותף. בריאנט, ג'ונס ובנדר לא נרשמו (ב', 21:00, ספ' 5)

תגובות מכבי תל אביב אחרי ז'לגיריס קובנה/דני מרון

משחקי המחזור השישי בליגת העל יינעלו מחר (שני, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) במשחק בו תארח מכבי תל אביב את הפועל חיפה. זה המשחק הראשון בליגת העל בין הקבוצות מאז שנת 2000, כשהמאזן הכללי עומד על 7:65 לטובת הצהובים. ניצחון החוץ היחיד של האדומים על מכבי תל אביב הושג באפריל 69, כששמואל אבישר הוביל את קלעי האדומים עם 25 נקודות. שתי הקבוצות נפגשו כבר ברבע גמר גביע ווינר, כשמכבי תל אביב ניצחה, וצפויות להפגש שוב בשמינית גמר גביע המדינה בחודש הבא.

מכבי תל אביב מגיעה למשחק אחרי השבוע הקשה שעבר עליה. הוא החל בניצחון בהארכה על בני הרצליה, המשיך בתבוסה נגד ריאל מדריד בחוץ ביום רביעי והסתיים עם הפסד דרמטי ושלומיאלי נגד ולנסיה בשניות הסיום. עומרי כספי נרשם למשחק, אבל ההחלטה האם לשתפו תתקבל רק לפני המשחק. אלייז'ה בריאנט, דרגאן בנדר וכריס ג'ונס מחוץ לסגל.

הקפטן ג'ון דיברתולומיאו ישוב לסגל ואמור לקבל דקות בכורה לראשונה מאז חודש דצמבר 2019. הצהובים חזרו ביום שבת ארצה והיום יערכו את האימון המסכם, כשבמועדון רוצים לעבור את המשחק בצורה החלקה ביותר כדי להגיע מוכנים כמה שיותר למשחק נגד מילאנו ביום חמישי.

ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הקאמבק קרוב. ג'ון דיברתולומאו/דני מרון

בהפועל חיפה התאכזבו מהיכולת של השחקנים באמצע השבוע נגד הפועל אילת, משחק בו האדומים פיגרו לאורך רוב חלקיו. במועדון יודעים שפתיחת העונה המצוינת, שכללה שלושה ניצחונות משלושה משחקים, לא מבטיחה דבר לקראת המשך הדרך, ואם השחקנים יציגו יכולת הגנתית כמו במשחק נגד אילת, הסיכוי להמשיך להיות הפתעת העונה הוא לא גבוה. מי שבינתיים לא זוכה לאמונו של המאמן אלעד חסין הוא זיו בן צבי שמקבל 9.5 דקות למשחק ומחזיר עם 2.3 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully