וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בטירוף: השוער הורחק, השחקן נכנס לשער והציל את הפנדל המכריע

שוער אורלנדו סיטי עצר פנדל מכריע מול ניו יורק סיטי, אך הורחק בצהוב שני בגלל תזוזה מוקדמת. רודריגו שלגל הוזעק במקומו ושלח את קבוצתו לרבע גמר פלייאוף ה-MLS. פראה המאמן: "הוא שיקר לי שהיה שוער באקדמיה". נאני: "מעולם לא ראיתי דבר כזה"

רודריגו שלגל אורלנדו. רויטרס
שלגל מציל את הפנדל/רויטרס

אורלנדו סיטי עלתה אמש (שבת) לרבע גמר הפלייאוף של ה-MLS עם ניצחון על ניו יורק סיטי בדו קרב פנדלים שלא יישכח עוד שנים רבות. המשחק נכנס להארכה אחרי שנאני כבש לאורלנדו ומקסים שאנו קבע 1:1 בתום 90 דקות. אורלנדו הובילה 3:4 בפנדלים והיתה עולה אם ניו יורק היתה מחמיצה את הפנדל וזה מה שקרה - השוער הפרואני פדרו גאלסה הדף וחגג עם חבריו. אלא שאנשי ה-VAR הבחינו בתזוזה של גאלסה לפני הבעיטה והשופט לא רק שרק לבעיטה חוזרת, אלא שלף לגאלסה צהוב שני והרחיק אותו.

רודריגו שלגל אורלנדו. רויטרס
איזה טירוף. שלגל חוגג אחרי ההצלה/רויטרס

מאמן אורלנדו שלח למערכה את בריאן רואו השוער המחליף, אלא שאז לשופט התברר שבדו קרב פנדלים אסור לעשות חילוף, אלא רק במקרה של פציעה ולא הרחקה. אוסקר פראה מאמן אורלנדו שבר את הראש מה לעשות ואז החליט להכניס לשער את רודריגו שלגל, המגן הארגנטינאי שנכנס כמחליף רק בהארכה וסיפר למאמן ש"הוא היה שוער פעם באקדמיה".

שלגל נכנס לשער וקאסטניאוס הכניע אותו בקלות ואז נאני, שכבש פנדל בתחילת המשחק, החמיץ מהנקודה הלבנה וכך נמשך דו קרב הפנדלים. אחרי שני פנדלים מוצלחים נוספים, שלגל קרא נכון את הפנדל של טוראנינסון האיסלנדי והוציא אותו מהחיבורים ומיצ'ל שלח את אורלנדו לשלב הבא, אבל אין ספק מי הגיבור האמיתי של המשחק הזה.

אוסקר פראה התייחס לדרמה הגדולה שהתרחשה וחשף לאחר המשחק: "רודריגו אמר לי 'פאפי, אני יכול לעשות את זה'. הוא אמר לי שהוא היה שוער באקדמיה, אז נתנו לו את הכפפות והתפללנו". לאחר המשחק שלגל חשף בפני מאמנו שהוא בכלל שיקר ואף פעם לא עמד כשוער במשחק רשמי".

אפילו נאני, שחווה דבר או שניים בכדורגל, אמר: "מעולם לא חוויתי דבר כזה במהלך משחק, גם לא במשחקים חשובים כאלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

צפו בהצלת הפנדל

"לא היה לי זמן לחשוב על זה יותר מדי", אמר שלגל לאחר המשחק, "אחרי שהצלחתי להדוף את הפנדל, חשבתי שניצחנו והייתי מאושר. אבל היינו צריכים לחכות לבעיטה המכרעת ואז היה לנו פרץ שמחה אדיר. חשבנו כמה מזל היה לנו". שחקני אורלנדו היו בטירוף לא רק בגלל הדרמה הגדולה, אלא בגלל העובדה שמדובר בניצחון הראשון של הקבוצה אי פעם בפלייאוף. היריבה שלהם בשלב הבא תהיה קולומבוס ואולי פראה צריך לשקול להכניס את שלגל לשער מהתחלה במקום גאלסה המורחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully