וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם דוברת: "שמח בשביל דני וים, המטרה שלי גם להגיע לשם, זה אפשרי"

22.11.2020 / 7:27

הגארד הצעיר של מכבי ראשון לציון צפה בחבריו נבחרים בדראפט ה-NBA, כשהוא עצמו מכוון לדראפט בעוד שנתיים: "יודע שדני יצליח, המטרה להגיע הכי רחוק שאפשר". לקראת נסיעת הבכורה עם הנבחרת: "מתרגש לייצג את המדינה"

אחרי שני הפסדים חזרה אמש (שבת) מכבי ראשון לציון למסלול הניצחונות כשגברה על בני הרצליה 85:93 בבית. הקבוצה של גיא גודס פתחה את המשחק בצורה נוראית, פיגרה 48:28 כ-3 דקות לסיום המחצית הראשונה, אך הצליחה לחזור בזכות יכולת מצוינת של טריי לואיס שקלע 31 נקודות ובתוספת משחק טוב של אייזיאה טיילור שהוסיף 22 נקודות ודריל מונרו שתרם 17 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים מצידו.

אולי השחקן המעניין ביותר בעיר היין הוא נועם דוברת בן ה-18 שאמש רשם משחק חלש עם 8 נקודות ב-13 דקות, הכי מעט דקות שקיבל העונה ממאמנו, אך בדקה האחרונה קלע שלשה שגמרה את המשחק. "לא נכנסתי למשחק מספיק טוב, זו אחריות שלי, בסופו של דבר ניסיתי לעשות מה שיכולתי כדי לעזור לקבוצה", סיפר הגארד הצעיר בסיום ההתמודדות.

שחקן מכבי ראשון לציון נועם דוברת מול שחקן מכבי תל אביב טיילר דורסי. דני מרון
הישראלי הבא ב-NBA? נועם דוברת/דני מרון

דוברת רושם העונה 12 נקודות, 3.5 אסיסטים ו-2.8 ריבאונדים ב-28.5 דקות למשחק, מספרים יפים מאוד, ומחר הוא יהיה חלק מנבחרת ישראל שתצא למוקדמות היורובאסקט בבועה בולנסיה והוא אף עשוי לרשום הופעה ראשונה בנבחרת הלאומית. "זה מאוד מרגש עבורי, רגע מאוד חשוב בשבילי, ציון דרך, זה גאווה, אני מחכה לזה, מתרגש וגאה לייצג את המדינה", סיפר דוברת והוסיף על הקרדיט מגיא גודס, "זה משהו שנבנה פה לאורך השנים שלי פה, מההתחלה גיא נתן לי להשתפשף ונתן דקות, שמח שאני יכול לתרום עוד יותר ולהחזיר לקבוצה".

דוברת צפה השבוע בחבריו לנבחרות ישראל דני אבדיה וים מדר נבחרים בדראפט ה-NBA כשהוא עצמו כבר הספיק להכנס לפנקסי הסקאוטינג בליגה הטובה בעולם ומכוון ככל הנראה לדראפט 2022.

"קמתי בלילה, הייתי חייב לצפות בזה, הייתי חייב לראות לאן דני יגיע, לא הצלחתי להשאר לבחירה של ים, התרגשתי בשביל שניהם, מאוד רציתי לראות את זה", סיפר הגארד הצעיר והוסיף, "זו המטרה, להגיע הכי רחוק שאפשר, יש לי עוד דרך לעשות, אני שמח בשביל דני, ידעתי עוד לפני הדראפט, יודע שהוא יצליח. גם ים הצליח להשיג את המטרה שלו, זו המטרה שלי, גם להגיע לשם, יש עוד הרבה לעבוד בשביל זה, אבל זה אפשרי".

לדוברת חוזה במכבי ראשון לציון עד לסוף עונת 2022/23 כשהחל מהעונה הקרובה יש לו אפשרויות יציאה לאירופה ול-NBA תמורת סכומים הנקובים בחוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully