וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמוד קנדיל: "שמח לחזור עם ניצחון. בירם כיאל? הוא כוכב"

שוער בני סכנין חגג את ה-0:1 מול כפר סבא, ניסו אביטן: "יש לנו שחקנים מצוינים ונהיה קבוצה טובה". תורג'מן: "מאכזב"

אוהדי בית"ר ירושלים מחוץ לביתו של אביאל זגורי שסבל מחרם ברמלה/יח״צ

בני סכנין רשמה הערב (שבת) את הניצחון הראשון שלה לעונת 2020/21 במשחק החמישי שלה. הקבוצה של ניסו אביטן עשתה את זה עם 0:1 מול הפועל כפר סבא, במה שהיה ניצחון החוץ הראשון שלה אי פעם מול הירוקים בזכות שער של לוקאס ולאסקס בדקה ה-17.

מאמן סכנין ניסו אביטן אמר אחרי המשחק: "השתנו הרבה דברים בחודש שאני פה. הקבוצה שיפרה את הכושר הגופני והתחזקנו, עשינו את כל הדברים בסדר ורואים את זה מבחינת התוצאות. אנחנו לא רוצים מחמאות, אלא נקודות. אני שמח שניצחנו ושגם לא ספגנו". על בירם כיאל: "אין ספק שבירם כיאל הוא רכש משמעותי, אבל בסכנין יש שחקנים מצוינים ונהיה קבוצה טובה. בירם אמור לשדרג ולהוסיף, אבל אני לא שוכח את שאר השחקנים שנמצאים בקבוצה. נמשיך לעבוד קשה ובצניעות ואני מקווה שנוכיח את הדברים העונה. אנחנו עדיין בתחילת העונה. המטרות שלנו לא השתנו, אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו". על מחמוד קנדיל: "חיכינו לו ואנחנו שמחים שהוא חזר".

מחמוד קנדיל שוער בני סכנין. אודי ציטיאט, מערכת וואלה
קנדיל מבסוט/מערכת וואלה, אודי ציטיאט

שוער סכנין מחמוד קנדיל, שחזר אחרי שלושה חודשים בחוץ בגלל פציעה, אמר: "הדבר היחיד שהיה חשוב לי הוא לנצח. זה בונוס ששמרנו על שער נקי. נפצעתי קשה בגביע הטוטו לפני שלושה חודשים ועבדתי שעות על גבי שעות, בכל שבוע היו לי הרבה אימונים אישיים ואני שמח שקיבלתי פיצוי עם ניצחון. אני לא רגיל לשבת בחוץ. התרגלתי לשחק גם עם כאבים, אבל הפציעה שלי הייתה קשה. אני מאמין שאהיה עם יותר ביטחון בעתיד אחרי ששמרנו על שער ריק. בירם כיאל זה סטאר, הוא גדל איתי והיינו באותה כיתה. כל הזמן היינו בקשר, אני שמח שהוא הצטרף, זו הפתעת העונה בשבילי. כמו שאמר ניסו, נבוא צנועים לכל משחק".

מאמן כפר סבא עמיר תורג'מן: "מאכזב מאוד, הגענו להרבה מצבים ולא כבשנו. בטעות ספגנו שער וזה מאכזב. במחצית השנייה הגענו לכמה מצבים טובים, אבל זה לא הספיק. אני מתעסק בכדורגל ובקבוצה שלי. אנחנו בפתיחה לא רעה ואנחנו עומדים בציפיות של עצמנו. יש משחקים בהם אנחנו צריכים להיות הרבה יותר טובים, הגענו למצבים טובים והיינו צריכים לכבוש. דיבורים תמיד יהיו, אני מתרכז רק בכדורגל. השחקנים לא עשו את העבודה היום וחבל מאוד, אבל כקבוצה עשינו את הדברים טוב ולא מספיק ליד השער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully