וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור הבא בגמר הסבב: תים גבר על דג'וקוביץ' בקרב הפכפך, יפגוש בגמר את מדבדב שניצח את נדאל

שני הוותיקים הודחו אחרי קרבות קשים בחצי הגמר: דג'וקוביץ' הציל 4 נקודות משחק אבל הפסיד 7:5, 6:7 (10), 7:6 (5) לאוסטרי. נדאל נכנע 3:6, 7:6 (4), 6:3, והפסיד לראשונה זה 72 משחקים אחרי שהוא לוקח את המערכה הראשונה

תקציר: נובאק דג'וקוביץ' - דומיניק תים 7:5, 6:7 (10), 7:6 (5)/ספורט 1

דומיניק תים עשה הערב (שבת) עוד צעד כדי להמחיש את מקומו בין הגדולים של הענף, כשגבר על נובאק דג'וקוביץ' בקרב דרמטי והעפיל לגמר טורניר גמר הסבב שמאגד את שמונת הטניסאים הבכירים בעולם. האוסטרי ניצח 5:7, 7:6 (10), 6:7 (5), ויפגוש בגמר את דניל מדבדב, שגבר על רפאל נדאל 6:3, 6:7, (4), 3:6. הרוסי כמובן העפיל לראשונה בקריירה שלו לגמר טורניר גמר הסבב, אבל רשם הישג לא פחות מרשים: הוא הטניסאי הראשון זה שנתיים שמנצח את נדאל אחרי שהפסיד לו במערכה הראשונה (72 משחקים ברציפות). רפא, לצערו, לא יזכה גם השנה בטורניר שבו לא זכה מעולם.

הטניסאי האוסטרי דומיניק תים. רויטרס
איזה ניצחון. תים/רויטרס

תים ניצח במערכה הראשונה 5:7, כשהוא מנצל את אפשרות השבירה היחידה של השניים במערכה ועולה ל-0:1. גם המערכה השנייה הייתה צמודה, והאוסטרי הציל שתי אפשרויות שבירה כדי לכפות שובר שוויון. הטי-ברייק היה הפכפך ודרמטי, ובמהלכו דג'וקוביץ' הציל לא פחות מארבע נקודות משחק, ובסופו של דבר ניצח 10:12 והשווה ל-1:1 במערכות.

המערכה השלישית, כצפוי, הייתה המשך של הקרב הקשה, כשאף אחד מהשניים לא מצליח להגיע לאפשרות שבירה. דג'וקוביץ' הוליך 0:4 בשובר השוויון, אבל תים לקח 6 נקודות רצוף ועלה ל-4:6, בטרם סגר סיפור עם ניצחון 5:7 בטיי ברייק, 6:7 במערכה ו-1:2 במשחק.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
לא במיטבו בטורניר. דג'וקוביץ'/רויטרס

עד היום דג'וקוביץ' ניצח בשבעה מ-11 המפגשים בין השניים, אבל למעשה חמשת המשחקים הראשונים ביניהם היו לפני 2017, רק בתחילת דרכו של האוסטרי, וכעת תים ניצח בשלושה מארבעת המפגשים האחרונים ביניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully