וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ליאור רפאלוב ואליאל פרץ כבשו, עדן שמיר הורחק

עודכן לאחרונה: 22.11.2020 / 18:47

קשר אנטוורפן השווה ל-1:1 מול אוסטונד, קשר וולפסבר כבש ב-0:2 על אלטאך. קשר סטנדרד ליאז' חזר מקורונה וראה אדום בדקה ה-45. מרציאנו הצטיין בדרבי הישראלי בסקוטלנד, עוד הפסד לשהר ואצילי עם אפואל

תקציר כל השערים של הלילה האחרון של ליגת האומות/ספורט1

ליאור רפאלוב העלה הערב (שבת) את מאזנו העונה בליגה הבלגית לחמישה שערים, כשהשווה עבור אנטוורפן ל-1:1 בחוץ מול אוסטנד. הקשר בן ה-34, ששוב לא זומן לסגל נבחרת ישראל, בעט כדור שטוח מ-10 מטרים אל הרשת והציל נקודה לקבוצתו אחרי בישול של היפני קוג'י מיושי בדקה ה-81. אנטוורפן במקום החמישי בצמרת הצפופה בבלגיה, עם נקודה פחות מהמוליכה קלאב ברוז', לה משחק פחות.

* אחרי היכולת הטובה בשער הנבחרת מול סקוטלנד, אופיר מרציאנו הצטיין גם במדי היברניאן מול סלטיק, אבל בסופו של דבר נכנע בתוספת הזמן והדרבי הישראלי הסתיים ב-2:2. ג'יימי מרפי (52) וקווין ניסבט (59) שהחמיץ פנדל לפני כן כבשו לזכות המארחת, כשמרציאנו סיפק כמה הצלות ונכנע רק לפנדל של אודסון אדואר בדקה ה-79. היבס הייתה בדרך לניצחון יוקרתי, אבל בדקה ה-91 היה זה האורוגוואי דייגו לקסאלט שחגג שער בכורה והציל את סלטיק מהפסד שני העונה. ניר ביטון השלים 90 דקות אצל האורחת וחאתם עבד אלחמיד נותר על הספסל.

* אליאל פרץ, שכבש את שערו הראשון בליגה האוסטרית לפני פגרת הנבחרות, חגג שער שני ב-0:2 על ריינדורף אלטאך. הקשר הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-61 ואחרי 12 דקות מצא את הרשת לאחר בישול של הקפטן מיכאל לינדל. וולפסברגר התקדמה למקום השישי עם ניצחון שלישי בשבעה מחזורים.

* עדן שמיר חזר לשחק אחרי יותר מחודש וחצי של היעדרות בגלל קורונה ופציעה, אבל הורחק בדקה ה-45 כשסטנדרד ליאז' סיימה ב-2:2 ביתי מול אופן. הקשר הישראלי פתח בהרכב, ספג צהוב ראשון בדקה ה-40 ואחרי חמש דקות הורחק. קבוצתו ניצלה בזכות שוויון של ארנו בודאר בדקה ה-97.

* מנור סולומון שמר על מקומו בהרכב שחטאר דונייצק, שסיימה ב-1:1 מול אולכסנדריה במחזור ה-10 בליגה האוקראינית. אחרי שער הבכורה במדי נבחרת ישראל, הקשר בן ה-21 חיפש שער ליגה שלישי כשקבוצתו בלתי מנוצחת, אבל זה לא קרה הפעם.

* ביברס נאתכו פתח בהרכב פרטיזן בלגרד, שכבשה גם היא בתוספת הזמן וניצחה 0:1 את פרולטר. קפטן נבחרת ישראל הוחלף בדקה ה-58 ולא היה על המגרש כדי לבעוט את הפנדל, אותו החמיץ פיליפ הולנדר בדקה ה-61, אבל אותו הולנדר תיקן והכריע בדקה ה-91.

שחקן סלטיק ניר ביטון מול שחקן היברניאן מרטין בויל. Ian MacNicol, GettyImages
נקודה יקרה לסלטיק. ניר ביטון הערב/GettyImages, Ian MacNicol

* אלי דסה שיחק 90 דקות ב-1:1 של ויטסה נגד כרונינגן במחזור ה-9 בליגה ההולנדית. ויטסה עלתה למקום הראשון עם 22 נקודות, אחת יותר מאייאקס לה משחק פחות.

* בן שהר ועומר אצילי פתחו יחד בהרכב אפואל ניקוסיה, אבל הקבוצה שלהם כשלה גם בבכורה של מיק מקארת'י על הקווים והפסידה 1:0 בבית לאולימפיאקוס ניקוסיה. שהר הוחלף בהפסקה ואצילי יצא בדקה ה-67, כשאפואל רק במקום ה-10 בקפריסין ואחרי שישה משחקים ללא ניצחון שבהם כבשה רק שער בודד.

* איסמעיל ריאן שיחק 61 דקות בהרכב אדנספור, שהפסידה 1:0 לבורסאספור בחוץ וירדה למקום ה-11 בליגה הטורקית השנייה.

* לידור כהן שיחק 58 דקות בהרכב דילה גורי, שהפסידה 1:0 לדינמו באטומי בקרב הצמרת בליגה הגאורגית. רוי מליקה נותר על הספסל.

* אמיר עגייב ישב על הספסל של אטרומיטוס ולא שיחק ב-2:2 הביתי מול אפולון סמירניס בליגה היוונית.

* גיא מלמד נותר על הספסל של סט. ג'ונסון, שסיימה ב-1:1 ביתי מול מאת'רוול בליגה הסקוטית.

* ניר לקס לא נכלל בסגל של פטרולול, שהפסידה 1:0 בחוץ לפולי טימישוארה בליגה הרומנית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully