וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "היינו צריכים לנצח 1:4. ההרחקה של גוטליב הזויה"

אכזבה בהפועל תל אביב אחרי ה-0:0 נגד מכבי פתח תקוה. המאמן: "דוידה החמיץ את שער העונה. עייפתי מעיסוק בהחלטות השופטים"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:0/ספורט 1

אכזבה בהפועל תל אביב הערב (שבת), אחרי ה-0:0 נגד מכבי פתח תקוה. האדומים הציגו את המשחק הכי טוב שלהם העונה, אבל החמיצו והסתפקו בנקודה בלבד. ואם זה לא מספיק, אדי גוטליב הורחק בדקה ה-86, בכרטיס אדום שמאוד הרגיז את המאמן ניר קלינגר.

"זה היה משחק של 1:4 לנו", אמר מאמן הפועל תל אביב, "היו לנו בערך 11 מצבים שהכנסו כדורים מהאגפים ולא סיימנו כמו שצריך. להם היה מצב אחד טוב. היינו הקבוצה הטובה יותר, הגיע לנו לנצח, אבל בעצם לא הגיע כי לא עשינו את הפעולה האחרונה בצורה איכותית".

קלינגר התייחס גם למבצע האישי הנפלא של אושר דוידה בדקה ה-69, כשהוא עבר שלושה שחקנים בתוך הרחבה וסיים עם הקפצה מעל אריק ינקו, אבל גם מעל המשקוף. "אושר מתקדם מאוד, הוא שחקן ברמה גבוהה, אבל הוא שחקן צעיר", אמר קלינגר, "הוא יכול היה לכבוש את שער העונה, אבל ניסה יותר מדי במקום לתת פס לפינה. אמרתי לו שאפו על המבצע, אולי בפעם הבאה זה ייכנס".

המאמן מאוד כעס על הכרטיס הצהוב השני שספג אדי גוטליב בדקה ה-86. הבלם הרחיק את הכדור ובסוף התנועה פגע ברגלו של אור אינברום בלי כוונה, וקלינגר אמר: "הייתה הרחקה הזויה שאני לא יודע מאיפה היא הגיעה, אדי פגע בכדור. במקרה של רז שלמה לפני שבועיים הייתה הרחקה מוצדקת, אבל היום בבירור רואים שגוטליב הגיע לכדור. עייפתי להתעסק בהחלטות האלה".

ניר קלינגר, מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
"עייפתי לעסוק בהחלטות של השופטים". קלינגר/דני מרון

מאמן מכבי פתח תקוה, גיא לוזון, סיכם: "משחק פושר שלנו עד הדקה ה-65-70. ב-20 הדקות האחרונות הינו יותר מסוכנים. אני מצפה מהשחקנים שלי ליותר, לשחק יותר לעומק ולבעוט יותר לשער. כל מה שאני אגיד יישמע כמו תירוץ, אבל העובדה שיש חבר'ה שחוזרים מפציעות ולא בכושר משחק מלא, משפיעה. אבל עדיין צריך לשחק הרבה יותר טוב".

לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים בטדי באמצע השבוע, אמר לוזון: "הליגה מאוד שוויונית ואין משחק פשוט. לא משנה אם אתה משחק בחוץ או בבית, האווירה בכל המגרשים היא של משחק אימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully