וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: אוואני לא הצליח לחזור, לא יהיה בסגל מול הפועל באר שבע

21.11.2020 / 15:06

בניגוד לחברו באיו שאמור להיות בסגל, הבלם לא הורשה לעלות על המטוס מאוגנדה ויגיע ארצה רק ביום שני. בן שמעון יפתח עם שני בלמים

תקציר הניצחון של מכבי חיפה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

הבלם טימותי אוואני לא יהיה בסגל מ.ס. אשדוד למשחק הערב (שבת, 18:45, ספורט 1) מול הפועל באר שבע אחרי שלא שב במהלך הלילה מאוגנדה. לעומתו, החלוץ באיו פאהד נחת בארץ, ערך לפני הצהריים אימון קל עם מאמן הכושר של הקבוצה אהוד בן שושן, והוא אמור להיכלל בסגל של רן בן שמעון.

טימותי אוואני שחקן מ.ס. אשדוד עם חברו לנבחרת אוגנדה לוואגה קיזיטו שחקן הפועל כפר סבא. לירון מולדובן
רק אחד מהם הגיע. טימותי אוואני, מימין, עם חברו לוואגה קיזיטו מהפועל כפר סבא/לירון מולדובן

אוואני ובאיו שיצאו לאוגנדה למשחק של נבחרתם, הגיעו יחד לשדה התעופה באוגנדה אתמול בצהריים כדי לשוב לארץ בטיסה עם נחיתת ביניים באתיופיה, אבל בעוד שלבאיו וגם לקיזיטו מהפועל כפר סבא נתנו לעלות על המטוס, לאוואני נאמר כי חסר לו טופס ובו אישור לטוס ולמרות כל ניסיונותיו להסביר שהבעיה היא לא אצלו, הוא נאלץ להתעכב ועד שקיבל את האישור הטיסה כבר המריאה לדרכה בלעדיו. באשדוד פעלו אמש כדי לנסות ולהטיס אותו בדרך אחרת, אבל צירוף הטיסות שהתקבל היה מנחית את אוואני רק הלילה בתום המשחק ולכן הבלם יטוס רק מחר ואמור לנחות בארץ ביום שני.

באשדוד נערכו לאפשרות שאוואני לא יספיק להגיע ולכן תורגלו כל השבוע יחד ניר ברדע וננאד צבטקוביץ'. הקבוצה בכל מקרה תעבור לשחק עם שני בלמים, אחרי שבהפסד למכבי חיפה פתח בן שמעון עם שלושה בלמים.

עוד בוואלה!

מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע: אקולטסה בספק להרכב, אזולאי חוזר ל-11 של המארחת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully