וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול הביסה את לסטר 0:3, נאבי קייטה הצטרף לרשימת הפצועים

נגיחות של ג'וני אוואנס (21, עצמי), דיוגו ז'וטה (41) ורוברטו פירמינו (86) הצמידו את האלופה לטוטנהאם וקבעו שיא מועדון חדש - 64 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד באנפילד - אבל גם הקשר נפגע והוחלף. 0:0 לארסנל עם לידס

תקציר ה-0:3 של ליברפול על לסטר/ספורט1

המחזור התשיעי בפרמיירליג נמשך (היום) ראשון עם ארבעה משחקים. במוקד: ליברפול הביסה 0:3 את לסטר ונצמדה לטוטנהאם בפסגה. ארסנל חילצה 0:0 מלידס, בעוד במשחק המוקדם חזרה אברטון לנצח לאחר ארבעה משחקים, כשגברה בחוץ 2:3 על פולהאם. ווסטהאם גברה על שפילד יונייטד 0:1.

שחקן לסטר סיטי ג'וני אוואנס. רויטרס
איזו טעות. אוואנס/רויטרס

ליברפול - לסטר 0:3

החדשות הטובות מבחינתה: אלופת אנגליה שרדה את החזרה מהפגרה, על אף סגל חסר ממנו נעדרו . ג'ורדן הנדרסון, טרנט אלכסנדר ארנולד, ג'ו גומז, וירג'יל ואן דייק ומוחמד סלאח. הרעות: אל רשימת הפצועים הארוכה הזו (להוציא את סלאח שנדבק בקורונה) הצטרף גם נאבי קייטה, שנפגע והוחלף בדקה ה-54, אם כי חומרת הפציעה לא ברורה. כך או כך, המרסיסיידרס הצליחו להיצמד לטוטנהאם בפסגת הטבלה, בעוד לסטר הנהדרת מפסידה לראשונה אחרי שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

ההזדמנות הראשונה של האלופה הגיעה בדקה התשיעית, אחרי שהתקפה קבוצתית נאה הסתיימה ברגליו של קרטיס ג'ונס, שבעט חזק מתוך הרחבה וסחט הצלה מקספר שמייכל. ארבע דקות לאחר מכן ניסה דיוגו ז'וטה את משלו, ושוב הדני היה עירני והדף. בדקה ה-21 כבר לא יכול היה להושיע, כשקרן של ג'יימס מילנר, שפתח הפעם כמגן ימני, ננגחה דווקא על ידי ג'וני אוואנס, לשערו הוא, כדי לקבוע 0:1 לליברפול. בדקה ה-41 הכפילה האלופה, כשאנדי רוברטסון הגביה משמאל ומצא את ראשו של ז'וטה הנהדר. החלוץ שלהט לפני היציאה לפגרה חזר לכבוש לאחר מספר משחקים עקרים בנבחרת פורטוגל.

בדקה ה-77 רשם רוברטו פירמינו החמצה גדולה אך כיפר על כך תשע דקות לאחר מכן, כשנגח פנימה נהדר את הקרן של מילנר והניח את הדובדבן על הקצפת. זה נגמר במשחק ליגה 64 ברציפות בו המרסיסיידרס יוצאים ללא הפסד מאנפילד - שיא כל הזמנים של המועדון.

עוד בוואלה!

אופטימיות בליברפול: ואן דייק כבר עורך אימונים קלים, יחזור במהלך העונה?

לכתבה המלאה
שחקני ליברפול חוגגים. רויטרס
חגגה על אף הרכב חסר. ליברפול/רויטרס
שחקן ארסנל ניקולא פפה. רויטרס
ערב מאכזב מכל כיוון. פפה/רויטרס

לידס - ארסנל 0:0

שתי קבוצות שקיוו לתקן את הרושם אחרי התבוסות לפני היציאה לפגרת הנבחרות סיפקו תיקו מאופס, ממנו יצאו התותחנים בשן ועין. העולה החדשה החזיקה הרבה יותר בכדור (35:65), איימה הרבה יותר על השער (9:25) ועל המסגרת (2:4), אך לא הצליחה להכניע את ברנד לנו או את מסגרת השער (שלוש פעמים פגעה בקורה או במשקוף). גם הרחקתו של ניקולא פפה, שנגח בדקה ה-52 בפניו של אזג'יאן אליוסקי, לא עזרה לשחקניו של מרסלו ביילסה למצוא את שער הניצחון המיוחל.

שחקן אברטון דומיניק קלברט-לואין חוגג עם חבריו. John Sibley, GettyImages
עלה לפסגת הכובשים בפרמיירליג. קלברט-לואין חוגג/GettyImages, John Sibley

פולהאם - אברטון 3:2

לאחר ארבעה משחקים ללא ניצחון, שכללו שלושה הפסדים רצופים חוזרת סוף סוף הקבוצה של אנצ'לוטי למסלול הניצחונות. חגיגת השערים יצאה לדרך כבר בדקה הראשונה כשדומיניק קלברט-לואין המשיך בכושר הנפלא שלו מתחילת העונה ודחק מקרוב את הראשון של האורחת לאחר בישול של רישרליסון. שער שוויון של בובי ריד (15) לא עצר את אברטון שנראתה פשוט נהדר במחצית הראשונה וכבשה עוד שני שערים נהדרים, כשקלברט-לואין משלים צמד (ועל הדרך מעלה את מאזנו לעשרה שערים, בדרך לראש טבלת הכובשים בפרמיירליג) ועבדולאיי דוקורה מוסיף את השלישי. פולהאם חזרה למשחק במחצית השנייה וצימקה בדקה ה-70 משער של לופטוס צ'יק, אך החמיצה פנדל ולא הצליחה להשיג נקודה. המארחת כעת נמצאת במקום ה-17 והיא עם 4 נקודות בלבד. אברטון לעומת זאת טיפה למקום השישי והיא רחוקה ארבע נקודות מהפסגה.

seperator

משחקים נוספים:

שפילד יונייטד - ווסטהאם 1:0
לווסטהאם: סבסטיאן האלר (56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully