וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ברצלונה תקפו את גריזמן, קומאן: "היחסים בינו לבין מסי בסדר גמור"

אוהדי הקבוצה הקיפו את רכבו של הצרפתי: "תן כבוד למסי". גם המאמן התייחס לנושא: "חוסר כבוד". בספרד טוענים: "גריזמן חייב לדבר איתו. מבחינת מסי, עוד אפשר להציל את המצב". ריבאלדו: "זו השנה האחרונה של ליאו בבארסה"

אוהדי ברצלונה קוראים לעבר אנטואן גריזמן: "תן כבוד למסי"/מתוך טוויטר

ברצלונה שוב עסוקה במערכת היחסים של ליאו מסי ואנטואן גריזמן, אחרי שהפרעוש הגיב בזעם לביקורת של מקורביו של החלוץ הצרפתי. כזכור, דודו של גריזמן וסוכנו לשעבר טענו שהוא לא מצליח בברצלונה בגלל ההתנהגות של מסי ש"משליט טרור במועדון", ומסי אמר שלשום בתגובה לא אופיינית: "נמאס לי להיות הבעיה של כל דבר במועדון".

על המתיחות הגואה אפשר היה ללמוד מהסצינות שנראו אמש מחוץ למתחם האימונים של ברצלונה. כמה אוהדים של הקבוצה התגודדו, וכשגריזמן נכנס למתחם עם רכבו תקפו אותו מילולית וצעקו לעברו: "תן כבוד למסי".

במסיבת העיתונאים השבועית של הקבוצה נשאל גם המאמן רונלד קומאן על המתח, אם קיים, בין שני השחקנים. "הבנתי שמסי כועס מאוד. הוא כועס כי כל מה שיש לעיתונאים לשאול זה על היחסים עם גריזמן. לטעמי זה חוסר כבוד. היחיסים ביניהם בסדר גמור, העיתונאים מנסים לייצר פרובוקציה על חשבונם".

לפי אחד העיתונאים המקורבים למסי, "מערכת היחסים בין מסי לגריזמן טובה מאוד. מסי הזמין אותו לבית שלו לא מעט פעמים, אבל עכשיו גריזמן יהיה חייב לעשות איתו שיחת הבהרה, כי מבחינת ליאו זה כבר מתחיל להיות רציני. נמאס לו מהביקורות הללו, אבל עדיין אפשר להציל את היחסים ביניהם".

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, אנטואן גריזמן. GettyImages
עדיין אפשר לתקן?/GettyImages

בברצלונה עסוקים גם בעתידו של ליאו מסי. על רקע הארכת החוזה של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, השמועות שמסי יחבור אליו באנגליה הולכות וגוברות. ריבאלדו, שחקן העבר של ברצלונה, אמר אמש: "לדעתי זו העונה האחרונה של מסי בברצלונה. אני לא רואה אפשרות שההנהלה החדשה משכנעת אותו לקחת צעד אחורה ומניאה אותו מההחלטה לעזוב. לברצלונה כבר אין את המשאבים כדי להשאיר אותו".

ריבאלדו הוסיף: "למסי יהיה הצעות גבוהות ואטרקטיביות יותר מקבוצות אחרות. רק זכייה בליגת האלופות או שינוי קיצוני, יגרום לו לחשוב על הישארות. זה עצוב מאוד, אבל זה המצב".

כמו כן, לדעתו של ריבאלדו, "זה לא הזמן הנכון להחזיר את ניימאר לברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully