וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מצפים לשינוי מנטלי מול ולנסיה: "מכירים את האופי של השחקנים"

20.11.2020 / 7:39

אחרי התבוסה במדריד, הצהובים מייחלים לשינוי מול ולנסיה (22:00, ספורט 5). הספרדים עוקצים: "כבר אין להם את ההגנה הטובה ביורוליג"

מסיבת העיתונאים של דני אבדיה אחרי שנבחר בדראפט/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי התבוסה והיכולת החלשה נגד ריאל מדריד, תנסה מכבי תל אביב להתאושש הערב (שישי, 22:00, ספורט 5) ביורוליג על חשבונה של ולנסיה החזקה. הצהובים מגיעים למשחק במאזן של שלושה ניצחונות מול שישה הפסדים, כשמחוץ ליד אליהו הם מנצחים פעם אחת בלבד מתוך חמישה משחקים. ולנסיה המארחת ניצחה חמישה מתוך שמונת המשחקים שערכה עד כה העונה, ובאולמה הביתי היא מושלמת עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים.

בעוד חלק מאנשי מכבי תל אביב היו מרוכזים במהלך הלילה שאחרי המשחק נגד ריאל בדראפט של דני אבדיה, בצוות המקצועי של הקבוצה ניסו לחפש את הסיבה שהובילה ליכולת החלשה. במכבי לא הצליחו לשים את האצבע שהובילה לנפילה המנטלית והעובדה שהקבוצה לא נראתה קרובה ליכולת שלה במשחקים האחרונים ביורוליג, ומקווים שמדובר בלא יותר ממעידה חד פעמית.

במועדון מאמינים שמה שקרה במשחק הקודם יגרום לשחקנים להגיע בצורה שונה לחלוטין הערב. "אנחנו מודעים לאופי של השחקנים שיש לנו, לא יהיו שני משחקים כאלה ברצף. ספק אם נראה עוד משחק בסגנון הזה בתקופה הקרובה", אמרו בקבוצה, "ברמה המנטלית, נראה מכבי אחרת לגמרי".

מתוך Fastbreak, התכנית השבועית באפליקציית מכבי תל אביב

אלייז'ה בריאנט אמר לקראת המשחק: "כדי לשלוט במשחק, אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו, להיות מוכנים להילחם מהדקה הראשונה. אנחנו לא צריכים לדאוג מהתוצאה, אלא רק להתרכז במה שקורה במהלך המשחק. הכי חשוב לבוא מפוקסים, להיות חזקים בהגנה ולהילחם זו המנטליות שנבוא איתה".

גם ולנסיה מתכוננת למשחק קשה. "מכבי תל אביב קבוצה אתלטית ומגוונת", אמר המאמן ג'אומה פונסרנאו, "אני חושב שהיא עדיין לא הציגה את היכולת ההגנתית הטובה שלה עדיין. בעונה שעברה הם היו הכי טובים בהגנה, ועם השינויים שהם עשו, הם כבר לא, אבל הם בדרך לשם. זו יריבה מסובכת בשבילנו, עם כמה שחקנים שקשה לנו לעצור. חשוב שנמצא את המשחק שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully