וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלי אוברה עובר לגולדן סטייט, גורדון הייוורד מתקרב לניקס, יוסטון ויתרה על הארדן?

הווריירס הגיבו במהירות לפציעה של קליי תומפסון והנחיתו את הפורוורד מאוקלהומה סיטי. הייוורד לא מימש את אופציית ההישארות בבוסטון, הרוקטס מפנימים שהארדן לא יישאר

מסיבת העיתונאים של דני אבדיה אחרי שנבחר בדראפט/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

השוק ב-NBA ממשיך להיות פעיל במיוחד. חלון הטריידים שכבר פתוח מספק עסקאות מעניינות, ופתיחת שוק השחקנים החופשיים מחר (שבת) כבר מבטיח עוד כמה החתמות מסקרנות.

* גולדן סטייט פעלה במהירות כדי למצוא מחליף לקליי תומפסון שיחמיץ עוד עונה לפני שהיא התחילה, והעבירה לשורותיה את קלי אוברה בטרייד מאוקלהומה סיטי. בתמורה לפורוורד שרשם בעונה החולפת בפיניקס את המספרים הטובים בקריירה שלו, תעביר הווריירס לת'אנדר בחירת סיבוב ראשון מוגנת בדראפט 2021. אם הווריירס יסיימו עם אחד מ-20 המאזנים הכי טובים ב-NBA בעונה הקרובה, הת'אנדר יקבלו במקום בחירת סיבוב ראשון אחת שתי בחירות סיבוב שני.

שחקן פיניקס סאנס קלי אוברה ג'וניור. AP
עובר לסן פרנסיסקו. קלי אוברה/AP

* גורדון הייוורד ויתר על האופציה להישאר בבוסטון ולהרוויח 34 מיליון דולר בעונה הקרובה, ויהפוך לשחקן חופשי. לפי דיווחים, הייוורד כבר חתום בקבוצה אחרת - ככל הנראה הניקס.

* הלייקרס ממשיכים לאבד נכסים: אחרי רייג'ון רונדו, קנטביוס קולדוול פופ, דוויט הווארד ואחרים, גם אייברי בראדלי דחה את האופציה להישאר לעונה נוספת תמורת 5 מיליון דולר, ויהפוך לשחקן חופשי.

* האם יוסטון החליטה להפסיק את המאמצים להשארתו של ג'יימס הארדן? לפי טים מקמהן מ-ESPN, התשובה היא כן.

"הרושם שאני מקבל מיוסטון הוא שהמטרה שלה היא לקבל את העובדה שהארדן לא ימשיך, ולעשות הכול כדי לקבל את התמורה הטובה ביותר עבורו", אמר אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully