וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון מתגעגעים לגאורגיוס דוניס: "מינוי שלו לנבחרת יהיה ראוי"

אחרי הכישלון לעלות לדרג ב' של ליגת האומות, יש מי שדורש את ראשו של המאמן ואנט סחיפ וטוען: "צריך יווני, דוניס יידע לייצר יחידה הומוגנית". ב-SDNA כתבו: "היום אנחנו יודעים שההחלטה של פנאתינייקוס להיפרד ממנו הייתה טעות גדולה"

תקציר ה-1:2 של מכבי תל אביב על בני סכנין/ספורט1

בעוד בישראל גאורגיוס דוניס סופג לא מעט ביקורת בעקבות פתיחת עונה לא טובה של מכבי תל אביב בליגה, עושה רושם שביוון יש מי שמתגעגעים אליו. אתמול נבחרת יוון נפרדה ב-0:0 ביתי מסלובניה וסיימה כסגניתה בבית ג' בדרג ג' של ליגת האומות. בעקבות התוצאה הזו, היוונים לא הצליחו להעפיל לדרג ב' ויש מי שטוען שיש למנות את דוניס למאמן הנבחרת במקום ג'ון ואנט סחיפ ההולנדי.

ביוון מתקשים לעכל את ואנט סחיפ עד הסוף. מצד אחד הוא זוכה למחמאות מחלק מהפרשנים שטוענים שאחרי שנים ארוכות, הנבחרת סוף סוף מחזיקה בכדור ומנסה לשחק כדורגל התקפי. מצד שני, הקשר שלו עם השחקנים מוטל בסימן שאלה והתוצאות לא מספקות.

"עדיף למנות מאמן יווני, אחד שעבד לפחות עם חלק מהשחקנים בנבחרת ושהם מכירים אותו", נכתב היום ב"גאזטה", "גאורגיוס דוניס יכול להיות מינוי מכובד וראוי. הוא יידע איך לנהל את השחקנים של הנבחרת, הוא יידע איך לחבר בין צעירים לוותיקים ליחידה אחת הומוגנית".

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מוערך מאוד במולדתו. דוניס/ברני ארדוב

בינתיים ביוון ישנן גם טענות מאוחרות לפרידה של פנאתינייקוס מדוניס בסוף העונה. הירוקים פתחו את העונה באופן קטסטרופלי תחת דני פויאטוס, שפוטר בתחילת אוקטובר. בינתיים לאסלו בולוני הרומני ייצב מעט את הספינה, אבל הפסד 1:0 לאטרומיטוס לפני היציע לפגרה, הזכירה שפאו עדיין במשבר.

"לפני כמה חודשים ההנהלה החליטה להיפרד מגאורגיוס דוניס. היום אנחנו יודעים שזו הייתה שגיאה, טעות גדולה", כתבו היום ב-SDNA, "מי שהשתלט על העניינים היה צ'אבי רוקה, שבאורח פלא שיכנע את הבעלים למנות אותו למנהל ספורטיבי והחליט שהמאמן יהיה דני פויאטוס חסר הניסיון. הספרדי לא הבין לאן הוא הגיע וככה גם נראתה הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully