וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רמת גן שמרה על הפסגה, איכסל חזרה מ-3:0 ל-3:3 מול רעננה

פאדי זידאן (36) קבע 0:1 על בית"ר תל אביב בת ים, קאמבק מטורף לסגנית, עם שלישייה תוך 15 דקות. 1:2 מפתיע לכפר שלם על הפועל פתח תקוה

צפו: שרן ייני מודיע על פרישה משורות נבחרת ישראל ונפרד מהשחקנים/ההתאחדות לכדורגל

המחזור ה-10 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם חמישה משחקים, כשבמוקד שמרה הפועל רמת גן על הפסגה עם 0:1 על בית"ר תל אביב בת ים. הפועל רעננה רשמה 3:3 דרמטי על הפועל איכסל, הפועל כפר שלם חגגה ניצחון בכורה העונה - 1:2 על הפועל פתח תקוה המאכזבת.

מיקו ממן שחקן הפועל רמת גן. לילך וייס רוזנברג
עוד שבוע בפסגה. הפועל רמת גן חוגגת/לילך וייס רוזנברג

הפועל רמת גן - בית"ר תל אביב בת ים 0:1

בשעה טובה ומוצלחת, המוליכה הצליחה לקטוע רצף של שלוש תוצאות תיקו כדי לשמור על המקום הראשון. פאדי זידאן הכריע (36) וקבע ניצחון רביעי ברציפות על בית"ר תל אביב בת ים, שסופרת משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.

הפועל איכסל - הפועל רעננה 3:3

משחק מטורף, ובסיומו רושמת הקבוצה של גל כהן תיקו רביעי ברציפות. מוחמד בדארנה (7), בנג'מין קוקו (21) ויואב תומר (51) קבעו 0:3 מוחץ, ודווקא כשנראה היה שסגנית המוליכה ערב המחזור נמצאת על הקרשים, הגיע הקאמבק. הארון שפסו (59) וניר אברג'יל (60) צימקו תוך דקה, אברג'יל גם היה זה שהשווה (74) והשלים קאמבק מדהים, חרף פציעותיהם של צמד הבלמים יונתן לוי ואושר אבו. זו הפעם השנייה העונה שאיכסל חוזרת מ-3:0 ל-3:3, לאחר שעשתה זאת גם מול הפועל ירושלים במחזור הפתיחה.

הפועל כפר שלם - הפועל פתח תקוה 1:2

לאחר שצברה 4 נקודות בשני המשחקים הקודמים, הפועל פתח תקוה חזרה לסורה ונכנעה לנועלת הטבלה ערב המחזור. מייקל אולהה כבש שער נהדר (36) כשהקפיץ לעצמו ובעט מהאוויר, גל צרויה השווה מהנקודה הלבנה (60), אולם שער עצמי של מתן גושה הכריע את ההתמודדות (68).

עוד בוואלה!

שלומי דורה סיים את תפקידו כמאמן הפועל עפולה

לכתבה המלאה
בר ירוחם שחקן הפועל פתח תקוה. לילך וייס רוזנברג
איזו אכזבה. ירוחם/לילך וייס רוזנברג

סקציה נס ציונה - הפועל אום אל פאחם 0:2

אחרי פתיחת עונה רעה במיוחד, הסקציה נכנסה לקצב והיא ללא הפסד בששת המשחקים האחרונים, בהם צברה 14 נקודות מ-18 אפשריות. אחרי שצמד המשחקים הקודמים בין הקבוצות הסתיימו ב-0:7 ו-0:5, הפעם נס ציונה הסתפקה בניצחון סולידי משערים של אלי אלבז (60) ואמנון טדלה (73). האורחת עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.

הפועל עכו - הפועל ניר רמת השרון 1:1

משחק חמישי ברציפות ללא הפסד לעכו, שסופרת תיקו שישי העונה (יותר מכל קבוצה אחרת). מלך שערי הליגה רז טוויזר שוב מצא את הרשת (45), אלא שרומליו דה קוסטה אמר את המילה האחרונה עם שוויון יפהפה מחוץ לרחבה (55). רמת השרון עם ניצחון בודד בשבעת משחקיה האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully