וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בברצלונה: "הרבה אנשים במועדון התאכזבו כשליאו מסי החליט לא לעזוב"

הארגנטינאי שימח את האוהדים כשחזר בו והודיע שיישאר, גורם בקבוצה טוען: "ידענו שזה יוביל לקיצוץ ופיטורים". המועמד לנשיאות ויקטור פונט: "מבחינה כלכלית המצב קריטי"

תקציר כל השערים של הלילה האחרון של ליגת האומות/ספורט1

מגזין "2-4-4" חושף: "האכזבה בברצלונה אחרי בקשת השחרור של ליאונל מסי". על פי גורם בברצלונה, מספר חברי הנהלה היו מאוכזבים מהעובדה שמסי החליט להישאר בסופו של דבר - החלטה שהובילה לשינוי במשרות במועדון, לאור העלות העצומה שלו. "היינו מאוכזבים שהוא החליט להישאר", אמר איש במועדון, "כולם היו. ידענו שזה יגרום לעוד קיצוצים, ואכן היו, לאור השכר של ליאו. אני אוהב אותו, ואת כל מה שהוא עשה למען המועדון ולמען המשחק, אבל אני אוהב את המשפחה שלי יותר ואת זה שיש לי עבודה".

כשאחרי הסערות במועדון והכישלונות מסי הודיע על רצונו להשתחרר, מנצ'סטר סיטי ניסתה ישר לצרפו ולאחד אותו מחדש עם מאמנו לשעבר פפ גוארדיולה. "אין לי ספק שהוא שוחח עם פפ", אומר המאמן הקטלאני מנולו מארקס, "הוא המאמן הכי טוב שמסי שיחק תחתיו, אבל יש לו חוזה, וחוזה זה חוזה".

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
עולה הרבה. מסי/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

בברצלונה עסקו ביממה האחרונה לא מעט בתגובה הנסערת של ליאו מסי, אחרי שאתמול (רביעי) נחת בברצלונה ובשדה התעופה אמר "נמאס לי שאני תמיד הבעיה של הכל במועדון הזה". מסי אמר את הדברים כשהתבקש להגיב על הביקורת שהופנתה אליו מכיוון "מקורבי אנטואן גריזמן" - דודו של הצרפתי ומי שייצג אותו בעבר. השניים טענו שגריזמן לא מצליח לפרוח בברצלונה בגלל היחס ממסי, והארגנטינאי הוגדר כ"משליט טרור".

עיתונאים רבים בברצלונה הבהירו שהדברים נאמרו מתוך עייפות של מסי אחרי הטיסה הארוכה מפרו, כשהארגנטינאי נחת אחרי טיסה של 15 שעות מדרום אמריקה, שם שהה עם נבחרת ארגנטינה למשחקי מוקדמות המונדיאל. בתקשורת המקומית מתעקשים שהיחסים בין מסי לגריזמן טובים, ואין להסיק מהאמירה הכעוסה של מסי משהו על מערכת היחסים בין השניים.

עוד בוואלה!

קאניג'ה: "מסי לא מנהיג. בכל פעם שהקבוצה שלו בעמדת נחיתות, הוא קורס"

לכתבה המלאה
ליאונל מסי בשדה התעופה. צילום מסך, צילום מסך
איזה יום עבר עליי. מסי/צילום מסך, צילום מסך

עוד נטען היום ב"ספורט" שבנוסף ל-15 שעות הטיסה - מסי זכה ל"קבלת פנים" מאנשי המכס המקומיים, שהחליטו לבדוק את כל מי שנחת מהטיסה הספציפית הזאת מפרו, כולל הטייסים, וכולל הכדורגלן המפורסם בעולם. "כשהוא כבר עייף וחסר מנוחה, מסי נאלץ לענות על שאלות מאנשי המכס בשדה התעופה", נכתב, "כך שבנוסף למסע הארוך, הוא נאלץ לבלות עוד שעה בשדה התעופה".

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן. רויטרס
רצה ולא קיבל. קומאן/רויטרס

עוד בברצלונה: ויקטור פונט, אחד המועמדים הבכירים בבחירות לנשיאות ברצלונה, התייחס למצב במועדון ולשאלה האם ליאו מסי יאריך חוזה או יעזוב. "לא דיברתי עם ליאו, אלא עם סביבתו", אמר, "הם יקשיבו לנו ויבחנו את ההצעה. מה שהכי חשוב למסי זה לדעת שהקבוצה בכיוון הנכון כדי להפוך לתחרותית... לא צריך לעשות לו מצגות. מבחינה ספורטיבית, אין מישהו כמו צ'אבי בשביל לשכנע אותו. מסי מכיר אותו טוב ובוטח בו".

עוד אמר פונט: "המצב הכלכלי של המועדון מעולם לא היה חמור כמו כיום. המגיפה הכניסה את המועדון למצב קריטי. בתקפה הזאת חשוב מתמיד שהארגון יעבוד נכון ושהקבוצה תיבנה. מועמד לנשיאות שמבטיח הבטחות כמו רכישה של ניימאר או אמבפה הוא לא אמין. בקיץ לא יכולנו להחתים את אריק גרסיה, שהמאמן ביקש. הוא גם רצה את ממפיס דפאי, ולא יכולנו לעשות את זה. הירידה בהכנסות דרמטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully