וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: ועדת האיתור בעד רוטנשטיינר שעשוי לעזוב מיוזמתו

אחרי הניצחון על סקוטלנד והתמיכה הגורפת של השחקנים, חברי ועדת האיתור נוטים לתמוך בהישארות המאמן, אך האוסטרי עשוי להודיע כי הוא רוצה לעזוב ובכל מקרה לקחת את הפיצויים. השחקנים התלהבו מסולומון: "שחקן ברמות הכי גבוהות באירופה"

תקציר כל השערים של הלילה האחרון של ליגת האומות/ספורט1

תחושות מעורבות בנבחרת ישראל אחרי הניצחון אמש (רביעי) על סקוטלנד (0:1). מצד אחד בנבחרת היו מאושרים מהעובדה שסיימו את קמפיין ליגת האומות עם ניצחון, אך התוצאה רק הגבירה את תחושת הפספוס בקרב הנבחרת. "אין ספק שהקמפיין הזה הוא החמצה", אמר אחד השחקנים. "לא נפלנו מאף נבחרת. המשחק אתמול רק הוכיח לנו איזו הזדמנות החמצנו גם מבחינת היורו וגם מבחינת הבית הזה".

בנבחרת החמיאו כמובן לכובש השער מנור סולומון, שזכה להתלהבות מיתר חבריו. "מנור שחקן ברמות הכי גבוהות באירופה", קבע שחקן בכיר בנבחרת. "בהרבה פרמטרים יש לו יכולות שלא נופלות משחקנים בקבוצות הכי גדולות בעולם". בסיום זכה סולומון למחמאות גם מהמאמן וילי רוטשיינר ששוחח איתו ארוכות. מי שעוד זכה למחמאות היה אופיר מרציאנו שהציג יכולת מצויינת בשער.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל עם מנור סולומון. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
יישאר? וילי רוטנשטיינר/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

ועדת האיתור של ההתאחדות צפויה לתמוך בהישארות רוטנשטיינר כמאמן הנבחרת. התמיכה הגורפת של השחקנים באוסטרי כפי שבאה לידי ביטוי בריאיונות שלהם אמש, העובדה שהאוסטרי יקבל הרבה כסף אם יעזוב, ההצלחה לעמוד במשימת השגת המקום בדרג ב' וגם ההכרה בכך שבכל משחק בליגת האומות, הנבחרת היתה שווה בדקות רבות ליריבה ואף לעתים יותר טובה. כל אלו וסיבות נוספות גורמים לחברי ועדת האיתור אורן חסון, שינו זוארץ, אלי אוחנה ואלי כהן להיות בדעה שצריך לתת לרוטנשטיינר להמשיך אחרי שאימן את הנבחרת במשך שלושה חודשים בלבד. בכל מקרה, על דבר אחד סגרו בוועדת האיתור ללא קשר לזהות המאמן הלאומי, תהיה הפרדה בין תפקיד המאמן לתפקיד המנהל הטכני של הנבחרות ולא יהיה עוד אדם אחד שיעשה את שני התפקידים במקביל כפי שרוטנשטיינר עשה בחודשים האחרונים.

הניצחון אמש על סקוטלנד שסגר טוב את קמפיין ליגת האומות, נתן להתאחדות לכדורגל את כל הלגיטימציה להשאיר את רוטנשטיינר. בהתאחדות לכדורגל הרגישו אמש איך הכל מתהפך ויש תמיכה ציבורית דרך הרשתות החברתיות שנובעת גם מהאנטי שפיתחו רבים כלפי ביקורות שהוטחו באחרונה בצורה קשה כנגד האוסטרי בתקשורת.

יחד עם זה, גוברת בהתאחדות לכדורגל התחושה שרוטנשטיינר יהיה בסוף זה שלא ירצה להישאר. בהתאחדות נוטים לחשוב שהאוסטרי יהיה זה שיבוא לפגישה הקרובה עם אורן חסון ויבקש להשתחרר מחוזהו. הקורונה שהקשתה על עבודתו, הריחוק ממשפחתו, הכסף שגם כך יכנס לכיסו אם יעזוב מיוזמתו והביקורות החריפות שלעתים פגעו בו אישית. כל אלו עשויים להוביל לכך שהוא בעצמו יבקש לסיים את תפקידו כמאמן וגם כמנהל טכני.

אם כך יהיה, ייכנסו לתמונה כל המועמדים המוזכרים לתפקיד ובראשם יוסי אבוקסיס והם יוזמנו להתחרות על המשרה מול חברי ועדת האיתור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully