וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר: "הנבחרת התקדמה תחתיי", סולומון ומרציאנו מצהירים: רוצים שהוא יישאר

18.11.2020 / 23:41

מאמן הנבחרת לאחר משחקו האחרון בחוזה: "כבוד גדול עבורי לאמן כאן". כובש השער פרגן: "מאוד אוהב מה שקורה פה איתו". שרן ייני נפרד מהנבחרת. מרציאנו: "רוטנשטיינר צדק בביקורת עליי, היום הבאתי נקודות"

תקציר: כל שערי ליגת האומות, 17 בנובמבר/ספורט 1

נבחרת ישראל הצליחה להישאר הערב (רביעי) בדרג ב' של ליגת האומות, אחרי שניצחה 0:1 את סקוטלנד משער בכורה במדים הלאומיים של מנור סולומון. הערב הזה באצטדיון בנתניה היה ככל הנראה משחקו האחרון של וילי רוטנשטיינר בתפקיד המאמן, אבל בוודאות גם של שרן ייני, שנפרד מאנשי הספסל ומאנשי ההתאחדות לאחר שהוחלף. ייני רשם 33 הופעות במדים הלאומיים, כשהראשונה שלו הייתה ב-2013. שער לא היה לו.

עוד לפני כן, מאמן השוערים קלאוס לינדנברגר נפרד באינסטגרם וכתב: "משחק אחרון עם נבחרת ישראל. זו הייתה הרפתקאה נהדרת במדינה מעוררת השראה. תודה רבה".

שרן ייני שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
מפנה את הבמה לדור הצעיר. שרן ייני/ברני ארדוב

וילי רוטנשטיינר סיכם את הקמפיין: "שני ניצחונות, שני הפסדים מול צ'כיה, שתי תוצאות תיקו, זה מאזן טוב". על מנור סולומון: "דיברתי איתו לאחרונה כי הוא לא כבש והיה מתוסכל, הוא פספס הזדמנויות ואמרתי לו שזה תהליך רגיל. היום בהזדמנות הראשונה הוא כבש, ואם ימשיך ככה, תהיה לו קריירה נהדרת".

רוטנשטיינר הוסיף, ואמר: "כן, אני מרגיש שעשינו התקדמות תחתיי. אם מנתחים את המשחקים, והפידבקים החיוביים, רואים את זה. השחקנים הראו אופי. זה כבוד גדול עבורי לאמן, אבל התהליך חייב להמשיך, כי אנחנו עוד יכולים להשתפר".

על הביקורת והטענות לפיהן הנבחרת לא התקדמה: "קשה לי להבין את זה. אם ישראל התחילה לשחק באירופה ב-92 או 94, ומול נבחרות שמשחקות 50 שנה, ובכל ששת המשחקים אנחנו משחקים בשוויון, זו התקדמות. אי אפשר להגיד שאין התקדמות, אבל בכדורגל לכל אחד יש דעה, ואם אתם לא רואים...".

האם הוא יישאר? "התשובה שלי תמיד זהה: אמרנו שנדבר בנובמבר-דצמבר כדי לבחון מה טוב לנבחרת ישראל, ואז נודיע לתקשורת. גם להיות מנהל טכני יהיה כבוד עבורי. אבל מה שחשוב זה שכולנו נלך ביחד".

עוד בוואלה!

ליגת האומות: נבחרת ישראל ניצחה 0:1 את סקוטלנד ונשארה בדרג ב'

לכתבה המלאה
וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל עם מנור סולומון. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
"אנחנו השחקנים רואים שיש תהליך מטורף". מנור סולומון עם וילי רוטנשטיינר/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט
וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל עם מנור סולומון, מימינם סטיב קלארק מאמן נבחרת סקוטלנד. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
לא נתנו למאמן הסקוטי סטיב קלארק להפריע/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

מנור סולומון: "מספר החולצה? זה לא כל כך משנה, החלפתי מספר, אבל זה לא משנה. שמח על הניצחון, היה חשוב לנו לסיים ככה ולהישאר בדרג ב'. הוכחנו שאנחנו נבחרת טובה ששייכת לרמות האלה".

על השער: "כשאתה עם הכדור אתה לא בדיוק חושב, עשיתי הטעיה, ראיתי שהוא בא איתי, אז הלכתי לצד שני, ושמח שסיימתי כמו שצריך, ואני מקווה שאמשיך לכבוש בנבחרת".

על הציפיות שייקח פיקוד: "כל שחקן היה רוצה להיות שחקן משמעותי בנבחרת ושיגידו לו שהוא צריך להנהיג. כשאומרים את זה זה טוב ומשמח, ואני רק רוצה להשתפר בנבחרת ובשחטאר".

על התהליך: "מאז שווילי מונה להיות מאמן ראשי, בכל משחק שיחקנו טוב. היו דקות שהיריבות היו טובות יותר, אבל מול כל נבחרת הסתכלנו בלבן בעיניים. אנחנו השחקנים רואים שיש תהליך מטורף, אולי מהצד לא רואים את זה. משהו טוב מתבשל פה ואני מאוד אוהב את מה שקורה פה. אם ישאלו אותי אם אני רוצה שווילי יישאר מאמן, אז כן, חד משמעית".

אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
כבוד. מרציאנו/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

אופיר מרציאנו: "אני אהיה כנה, עברתי ימים לא קלים, לבוא כל פעם לנבחרת, אחרי שאני משחק טוב בקבוצה, ולא תמיד להיות טוב - זה מאכזב. הלכתי עם תחושות קשות הביתה, ואני שמח שבשני המשחקים האחרוניםכבר נראיתי אחרת. אתה נמדד באיך שאתה קם ולא איך שאתה נופל".

על רוטנשטיינר שאמר שהוא צריך שוער שמביא נקודות: "המאמן צדק בביקורת, היום הבאתי נקודות. הביקורת הייתה לגיטימית ונכונה. התקשורת ניפחה את זה. אני רוצה להגיד לו תודה על התמיכה, הטיפים, הביקורת, וזה מה שגרם לי להרים את עצמי.

"לא רוצה להיכנס לקלישאות אבל כן הייתה התקדמות. בהמון משחקים שלטנו, מול נבחרות טובות. כך שיש התקדמות. צריך יותר להבין את המומנטום של המשחק, ולשחק נכון ולהגיע לתוצאות.

"יש אווירה מצוינת, כל השחקנים יעידו שהאימונים ברמה גבוהה, הוא עובד קשה, מנתח בווידאו משחקים, מביא אינפורמציה, מנתח את היריבות, כיף לעבוד איתו, למדתי ממנו המון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully