וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ירו אימובילה "מתוסכל ועצבני": עדיין חיובי לקורונה אחרי יותר משבועיים

הכוכב המקורקע של לאציו יצא מבידוד וקיווה לקבל אישור לחזור לשחק, אבל שוב נמצא חיובי באחת הבדיקות ונשלח בחזרה לביתו

תקציר: כל שערי ליגת האומות, 17 בנובמבר/ספורט 1

צ'ירו אימובילה עצבני. כוכבה של לאציו, זוכה נעל הזהב של אירופה בעונה שעברה, סיים את תקופת הבידוד שלו ואמור היה לחזור לאימונים, אבל מסתבר שגם בדיקת הקורונה שביצע היום (רביעי) היא חיובית ולא ברור האם יוכל להיכלל בסגל למשחק מול קרוטונה בשבת בליגה.

חלוץ נבחרת איטליה מושבת כבר יותר משבועיים, אחרי בלבול בין תוצאות חיוביות בבדיקות של אופ"א ושליליות בבדיקות שנעשו על ידי המועדון. הצוות הרפואי של מנהלת הליגה אמור היה לאשר היום את חזרתו, אבל הביקורת אליה אמור היה להתייצב בוטלה לאור העובדה כי הוא עדיין חיובי לנגיף.

שחקן לאציו צ'ירו אימובילה. GettyImages
שוב בבידוד. צ'ירו אימובילה/GettyImages

גם הפעם נטען באיטליה כי הבדיקה שבוצעה בבית חולים ברומא על פי הנחיות מערך הרפואה המקומי היא זו שחיובית ואילו הבדיקה במועדון שלילית. ב"גאזטה" נכתב כי אימובילה "מחכה שמישהו ישים סוף לסיוט הזה" והוא הופך יותר ויותר "מתוסכל ועצבני" מהמצב.

כעת, אחרי שהחמיץ את משחקי הנבחרת ובמקום לחזור להתאמן עם חבריו בלאציו, הוא נשלח שוב לבידוד. משחקו האחרון היה ב-1 בנובמבר מול טורינו, כשמאז היו לקבוצה שלו עוד שני משחקים ולנבחרת שלושה.

גם המועדון שלו לא רגוע, אחרי שהקשר הסרבי סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' נדבק במחנה של הנבחרת ונשלח לביתו והשוער תומאס סטראקושה עדיין חיובי בצורה מוזרה, גם הוא כבר יותר משבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully