וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין לאב מודה: עדיין יש לי מחשבות אובדניות, זה חולף לי בראש

כוכב קליבלנד, שכבר חשף בעבר את הבעיות הנפשיות, טוען שהימים הקשים מאחוריו, אבל זוכר איך חיפש דרכים להתאבד, ומה עוזר לו להתמודד עם זה

דיוויד בלאט מדבר על הדראפט של דני אבדיה/עריכה: ניר חן. מתוך האתר הרשמי של ה-NBA

קווין לאב, כוכב קליבלנד קאבלירס מה-NBA, מספר שהוא עדיין סובל מדיכאונות ומחשבות התאבדות, ואומר ימים "קשים מאוד" במסגרת המאבקים הנפשיים שלו. לאב כבר שוחח בעבר לא פעם על הבעיות הנפשיות מהן סבל, וכעת שוב חושף את הרגעים הקשים והמחשבות הטורדניות, שמהן הוא לא מצליח להשתחרר.

"זה לא משהו שאתה יכול לכבות", אמר הפורוורד, שסיפר על ימים שבהם יש "תחושות כבדות", שגורמו לו להרגיש "פגיע". לאב, כמו תמיד, טוען שחשוב לדבר על התחושות על מנת שיוכל להתמודד איתן בהצלחה. כשנשאל האם הוא עדיין סובל ממחשבות אובדניות, אמר לאב: "תראה, הייתי כבר במקום הזה. אני חושב שזה כן חולף לי בראש.

שחקן קליבלנד קאבלירס קווין לאב. AP
רק בריאות. לאב/AP

"ולמדתי שאני חייב להגיד את האמת שלי, בכנות. למדתי ששום דבר לא רודף אותנו כמו הדברים שאנחנו לא אומרים. כך שמבחינתי, לשמור על הדברים האלה בפנים פוגעים בי יותר". עם זאת, הכדורסלן בן ה-32 אומר שהרגעים האפלים ביותר שחווה כבר מאחוריו - הימים שעבר במינסוטה, שבהם היה גולש באינרנט ומחפש דרכים לשים קץ לחייו.

"הדבר הטוב הוא שכשאתה מחפש את זה - אתה מגיע לקו הלאומי למניעת התאבדות... היה מפחיד מאוד לצעוד בדרך הזאת, ולחשוב על הרעיון לקחת לעצמי את החיים... כיום אני יודע שיש הרבה אנשים שעוזרים לטפל בזה, והרבה גורמים בספורט שמנסים לעזור לשפר דברים".

במקרה של חרדה, בדידות, אובדנות: פנו לער"ן

  • עוד באותו נושא:
  • קווין לאב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully