וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: מדבדב הפתיע את דג'וקוביץ', והעפיל לחצי הגמר

הרוסי ניצח 3:6, 3:6 את המדורג 1 בעולם בצורה די קלה, הסרבי ייאבק מול זברב על הכרטיס השני בחצי הגמר אחרי שהגרמני ניצח את שורצמן שהודח

טורניר גמר הסבב: דניל מדבדב גובר על נובאק דג'וקוביץ' ומעפיל לחצי הגמר/ספורט 1

טורניר גמר הסבב הנערך בלונדון, נמשך היום (רביעי) עם המחזור השני בבית א': דניל מדבדב גבר בצורה די קלילה על מדורג 1 בעולם נובאק דג'וקוביץ', והבטיח את מקומו בחצי הגמר. דג'וקוביץ' ייאבק ביום שישי מול סשה זברב על המקום השני מהבית בחצי הגמר, אחרי שהרוסי המצוין הבטיח את המקום הראשון.
מוקדם יותר זברב השיג ניצחון ראשון על חשבון דייגו שוורצמן, שהפסיד בפעם השנייה ואיבד סיכוי להגיע לחצי הגמר.

דניל מדבדב - נובאק דג'וקוביץ' 3:6, 3:6

בפעם השלישית בארבעת המפגשים האחרונים ביניהם, מדבדב מנצח את דג'וקוביץ', כשהרוסי בן ה-24 מציג טניס דג'וקוביצ'י טיפוסי, עם משחק הגנה נחוש שתסכל את יריבו. הסרבי אומנם הציל את ארבע אפשרויות השבירה הראשונות של מדבדב, אבל בהמשך נאלץ להיכנע. מדבדב הפך לרוסי הראשון שמעפיל לחצי הגמר מאז ניקולאי דוידנקו, שגם זכה בטורניר ב-2009. נולה יקווה לגבור על זברב, האלוף מ-2018.

דייגו שוורצמן טניסאי ארגנטינאי. רויטרס
כבר הצליח לחזור, אבל המשחק חמק וגם הסיכוי להגיע לחצי הגמר. דייגו שוורצמן/רויטרס

צפו בניצחון של זברב

צפו בניצחונו של סשה זברב על דייגו שוורצמן/ספורט 1

סשה זברב - דייגו שוורצמן 3:6, 6:4, 3:6

פחות מחודש אחרי שניצח אותו בקלילות בגמר טורניר קלן, זברב נאלץ לעבוד הרבה יותר קשה, אבל שוב גבר על יריבו הארגנטינאי ועלה למאזן 2:3 במשחקים מולו. דווקא שוורצמן שבר ראשון במשחקון השלישי, אבל נשבר מיד פעמיים וזברב דהר לניצחון במערכה בזכות שמונה ווינרים ואחוזים טובים יותר בהגשות הראשונות. במערכה השנייה היה זה זברב ששבר במשחקון השלישי המתיש, אבל הארגנטינאי לא נבהל, חזר עם שבירה ל-3:3, עלה ל-4:5 ואז סיפק שבירה נוספת. המומנטום היה בצד של שוורצמן, אלא שבפיגור 2:1 זברב העביר הילוך והשתלט על המשחק מחדש. הוא לקח משחקון הגשה חלק ואז הצליח לשבור עם החזרות מצוינות ל-2:3 ולמרות ששגה יותר מיריבו ידע לסגור עניין עם שבירה נוספת ל-3:6 וניצחון במשחק כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully