וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה פונטי: "הג'ודו היה מביא 3-2 מדליות מטוקיו. עכשיו זה יהיה הרבה יותר קשה"

"יש סימנים שמעידים על קיום האולימפיאדה ב-2021". "שגיא מוקי יהיה מועמד לזהב". "אורי ששון הוריד 10 ק"ג". "אם ירדן ג'רבי לא הייתה פורשת, היא הייתה זוכה בקלות בעוד מדליה". האזינו ליו"ר איגוד הג'ודו בפודקאסט "דאבל טים"

"יש סימנים שמעידים כי האולימפיאדה בטוקיו תתקיים כמתוכנן בקיץ הקרוב, ואולי בשבוע הבא תצא על כך הודעה", מספר יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי. "אם המשחקים היו נערכים ב-2020, היינו מביאים שתיים או שלוש מדליות בג'ודו, ועכשיו זה יהיה הרבה יותר קשה. באנו מוכנים, וידענו מה צריך לעשות, אבל ב-2021 לא ינצח מי שחזק פיזית, אלא מי שחזק בנפש".

פונטי, שנבחר בשבוע שעבר לקדנציה שלישית בראשות האיגוד, התארח ב"דאבל טים", הפודקאסט של וואלה! ספורט. בשעה שאליפות אירופה מתקיימת בפראג, נבחרת הנשים הושבתה ולא הורשתה להשתתף בשל הידבקותה של גפן פרימו בקורונה. "כאן, בניגוד לכדורסל ולכדורגל, לא באים 20 או 30 איש, אלא 500, והפחד הוא שתפרוץ מגיפה בתוך התחרות", הוא מסביר, "אבל ההחלטה להשבית משלחת שלמה היא שגויה ומחמירה מדי. גיליתי שהיו מי שהפרו את ההוראות באליפות אירופה, ואני מתכוון לפנות ליו"ר האיגוד העולמי בעניין הזה".

סעיד מולאי ג'ודוקא איראני עם יושב ראש איגוד הג'ודו משה פונטי. באדיבות איגוד הג'ודו, אתר רשמי
להתראות בגמר האולימפי בטוקיו? פונטי עם הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי/אתר רשמי, באדיבות איגוד הג'ודו

לקראת המשחקים האולימפיים אמר יו"ר איגוד הג'ודו כי "אני מאמין ששגיא מוקי יהיה כשיר ומוכן, ויהיה מועמד למדליית זהב", והתייחס גם למצבו של המדליסט מריו, אורי ששון: "הוא רוצה יותר, והוא יודע בדיוק מה הוא צריך לעשות. הוא ממקד את עצמו לאולימפיאדה. הוא שקל 128 ק"ג, אבל איבד את המהירות, אז בשנה האחרונה הוא ירד חזרה ל-118 ק"ג, כפי שהיה לפני ארבע שנים".

ומי תחסר לו? קל לנחש. "כשאני רואה עכשיו קרבות באליפות העולם ובאליפות אירופה, אני מתבאס. ירדן ג'רבי הייתה זוכה בקלות בעוד מדליה אולימפית, אבל על מה שהיא עברה בארבע השנים האחרונות, היא יכולה לכתוב ספר. לכן, כשהיא הודיעה לי שהיא החליטה לפרוש, בירכתי אותה והבנתי אותה".

פונטי אומר כי הוא תומך במועמדותה של יעל ארד לראשות הוועד האולימפי, אך נמנע מלהשתתף בישיבות ההנהלה ומותח ביקורת על הגישה הרווחת בהן: "שימו לב מה קורה באיגוד הג'ודו ומה קורה באיגודים האחרים - יש כאלה שמצליחים עם ספורטאי או שניים, אבל אין להם שיטה. הוועד צריך לעזור ולחזק את האיגודים החלשים".

למעקב אחר הפודקאסט ביישומונים:
אפל פודקאסטס.
גוגל פודקאסטס.
ספוטיפיי.
ספריקר.

עוד פודקאסטים מומלצים.

עוד בוואלה!

"לדני אבדיה יש את החבילה המלאה. עם המאמן הנכון הוא יהיה סופרסטאר ב-NBA"

לכתבה המלאה

"דאבל טים", פודקאסט 13:

0:21 מספר 13: בר מצווה או דיאמנטידיס?

2:27 סוף עידן רוטנשטיינר ואבדיה בישראל

4:58 כדורסל? כדורגל? ספורט מצליח זה ג'ודו

6:17 "התגובות היו קשות": השבתת נבחרת הנשים

11:24 "היינו חוזרים מטוקיו עם 3-2 מדליות"

16:57 סיפורו המרגש של סעיד מולאי האיראני

24:23 איך ייראה הג'ודו הישראלי בעתיד?

31:25 "הוועד האולימפי צריך לעזור לאיגודים החלשים"

39:33 השורדת האמיתית: הפרישה של ירדן ג'רבי

41:42 "אורי ששון השיל 10 ק"ג לקראת טוקיו"

44:56 הסכסוך עם אריק זאבי

48:29 המעבר המפתיע של בירם כיאל לבני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully