וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענפי הכדור לנשים יקבלו תוספת תקציבית בסך 2.5 מיליון שקל

שר הספורט חילי טרופר אישר הזרמת התוספת לתקציב השוטף של קבוצות ליגת העל לנשים וכן לפיתוח תשתיות באגודות ספורט הנשים: "התוספת תאפשר לא רק לדבר על שוויון - אלא גם לעשות שוויון"

מרים חנון שחקנית א.ס. רמת השרון בכדורסל נשים. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
"תוספת ראשונה אחרי מאמצים רבים"/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

שר התרבות והספורט חילי טרופר, מנכ"ל משרד הספורט רז פרויליך ויו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל הילה קניסטר בר דוד, סיכמו היום (רביעי) על תוספת תקציבית לספורט הנשים. מדובר בכ-2.5 מיליון שקל תוספת אשר יוזרמו לתקציב השוטף של קבוצות ליגת העל לנשים נשים בענפי הכדור וכן לפיתוח תשתיות באגודות ספורט הנשים.

התוספת אושרה לאחר מגעים אינטנסיביים שהתקיימו בחודשים האחרונים בין יו"ר מנהלת העל בענפי הכדור לנשים החדשה הילה קניסטר בר דוד לבין לשכת שר הספורט ונציגי המשרד. קניסטר בר דוד, אמרה : "מדובר בתוספת ראשונה אליה הגענו לאחר מאמצים רבים. תוספת שהיא תוצאה של השקפה משותפת שלי ושל שר התרבות והספורט חילי טרופר, בכל הנוגע לצורך בשינוי מצב ספורט הנשים בישראל".

שר התרבות והספורט, חילי טרופר: "תוספת התקציב לספורט הנשים תאפשר לא רק לדבר על שוויון - אלא גם לעשות שוויון. אמנם הדרך ארוכה אך מדובר בצעד משמעותי מאוד. התקציב המוגדל יאפשר להרחיב ולהעמיק פעילויות וחשיפה בענפי העל ויסייע לענפי הכדור לייצב פעילות והשפעה בנושא שינוי עמדות. נושא חיזוק המודעות והחשיבות בישראל לספורט ילדות, נערות ונשים ושינוי עמדות הוא חלק מהחתירה לשוויון אמיתי בחברה הישראלית".

מירב אולייניק, ממלאת מקום מנהלת אתנה, היחידה המקצועית במכון וינגייט לקידום ספורט נשים: "אני מברכת את החלטתו של חילי טרופר, שר התרבות והספורט, על הגדלת התקציב לספורט הנשים ומודה למינהל הספורט על תרומתו לקידום הנושא. מכניסתו לתפקיד הפגין השר מחויבות גדולה ובלתי מתפשרת להשגת שוויון בין ספורט הגברים לנשים ואנו שמחות לראות שסוגיית קידום ספורט הנשים תופסת מקום נכבד בעשייה הציבורית שלו ובסדר עדיפותיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully