וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "גאים בתהליך ההצערה שלנו"

מאמן נבחרת ישראל דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשך מוקדמות היורובאסקט. גל מקל שמתאושש מפציעה וצפוי לשחק: "רוצים להבטיח את העלייה לאליפות אירופה". גיא פניני: "צריך להביא אנרגיה ללא קהל". וייס ואריאל צפויים להיעדר, טי ג'יי קליין בספק

תגובות מכבי תל אביב אחרי ז'לגיריס קובנה/דני מרון

איגוד הכדורסל ערך היום (רביעי) מסיבת עיתונאים רשמית לקראת החלון השני במוקדמות יורובאסקט 2022 שייערך בבועה בולנסיה החל מסוף השבוע הבא. הנבחרת תצא לספרד כבר בתחילת השבוע הבא, אחרי מחזור הליגה הקרוב, כשהיא ללא שחקני מכבי תל אביב.

ישראל תפגוש את נבחרת ספרד ביום שבת, ה-28 בנובמבר (20:30) ויומיים לאחר מכן תפגוש את פולין (17:30). נכון לעכשיו מדורגת ישראל במקום הראשון בבית עם שני ניצחונות משני משחקים, והיא צפויה להבטיח רשמית את עלייתה ליורובאסקט במהלך החלון הנוכחי כששלוש הראשונות בבית, הכולל גם את נבחרת רומניה, יעלו לאליפות.

מאמן נבחרת ישראל עודד קטש עם קפטן הנבחרת גל מקל. יותם רונן
צפוי לשחק בסופו של דבר. גל מקל עם עודד קטש/יותם רונן

"הקורונה מציבה בפנינו המון אתגרים", אמר מאמן הנבחרת עודד קטש, "אפשר להסתכל על זה משני הכיוונים - חלון שהיה אמור להיות עם שני משחקי בית מול קהל מלא בדרייב אין, חלון משמעותי שיכל להבטיח את ההעפלה שלנו, הפך לבועה בספרד נגד ספרד ופולין. מצד שני, זה לא מובן שמשחקים כדורסל. האתגרים קיימים, שנוספים לאתגרים שהחלונות מעמידים בפנינו. שמח שכולם יצאו שליליים לקורונה, שמח שמסתמן שגל מקל ייקח חלק, זה חשוב לנו, שחקן משמעותי עבורינו. הדבר הכי חשוב זה לשמור על הבריאות, נקווה שכולם יהיו בריאים ומהר מאוד להבין מול מי אנחנו נשחק. נפגוש שתי נבחרות טובות, הניצחון בפולין היה משמעותי בשבילנו".

"נצטרך לחכות לראות עד כמה הסגלים של היריבות יהיו חסרים, אולי ספרד יציגו נבחרת טובה יותר בגלל ההפסד לפולין. מי שלא יהיה, בהחלט אתגר גדול עבורינו. שמח שיהיו עוד פנים חדשות, שחקנים צעירים שיהיו שלד משמעותי בשנים הקרובות. ונאחל בהצלחה לים ודני הערב"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ים מדר שחקן הפועל תל אביב מול עידן זלמנסון שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
ייטול חלק בקמפיין. ים מדר/דני מרון

קטש עדכן כי חוץ מאיתי שגב הפצוע ייתכן מאוד שגם ספנסר וייס ואדם אריאל הפצועים לא יטלו חלק בקמפיין וקיים גם ספק לגבי טי ג'יי קליין. מנגד, ים מדר יטול חלק. על השחקנים החדשים אמר המאמן: "לפני שלוש שנים התחלנו בתהליך הצערה, אנחנו מאוד גאים בזה, ביכולת של השחקנים הצעירים שלנו להשתלב מהר ולהציג כדורסל יותר טוב מהציפיות. לכן אני חושב ששחקנים כמו רומן סורקין ונועם דוברת זה טבעי שהם הצטרפו. אי אפשר לשחק עם 15 שחקנים במשחק כדורסל, הנוכחות שלהם בנבחרת חשובה. העתיד ורוד מבחינתם והם יהיו חלק בלתי נפרד".

גל מקל, שסוחב פציעה אך צפוי עדיין לשחק בחלון הנוכחי אמר: "אני בסדר גמור, הייתי קצת פצוע בחודש האחרון, היה לי קרע קטן בשריר באמצע אוקטובר, עשיתי שיקום כמו שצריך ולפני שבועיים חזרתי לפעילות מלאה עם הקבוצה, התאמנתי במשך יותר משבוע ויום לפני המשחק שלנו ביורוקאפ הרגשתי דקירה קטנה בשריר, די פחדתי כי חשבתי שמשהו נקרע ואצטרך לעבור שיקום מחדש, חששתי שאחמיץ את הנבחרת, אני מרגיש הרבה יותר טוב, זה היה עיכוב קטן".

"זה משמח מבחינתי וחשוב לנבחרת. יש מקומות בספרד שהם עדיין בעייתיים עם הגבלות, אבל זה משהו שכל העולם מתמודד איתו ולמדנו לחיות עם זה. יצא לי להיות חלק בבועה בוולנסיה בטורניר סיום העונה של ה-ACB, זאת תהיה חוויה, נתאמן במתקן האימונים הכי מפואר באירופה, הספרדים יעמידו את התנאים הכי טובים שיש. הולך להיות כיף. רוצים להמשיך את הניצחונות שעשינו בהתחלה ולעלות לאליפות אירופה".

גיא פניני, אסף אזולאי ועודד קטש. אביב גוטליב,
השחקן הוותיק בנבחרת. גיא פניני עם עודד קטש ואסף אזולאי, מנהל מטה השיווק של בנק הפועלים/אביב גוטליב

גיא פניני, השחקן הוותיק בנבחרת הוסיף: "למדנו לחיות עם הסיטואציה הזאת, כל השחקנים כבר הסתגלו לדבר הזה שנקרא קורונה, נצטרך להגיע כנבחרת, כמו שאנחנו עושים בימים רגילים ולהתנהג אותו דבר עם מחויבות של נבחרת ואחדות כדי להוציא את התוצאות הכי טובות שאפשר בשני המשחקים האלה. התרגלנו למציאות בארבעה חמישה חודשים האחרונים, לדעת להביא את האנרגיות ללא הקהל, זה עצוב ורוצים לשחק מול הקהל שלנו, ובכלל מול קהל בכל מקום שאנחנו משחקים, הצלחנו להתרגל לנושא הזה ונצטרך להביא את האנרגיות מעצמינו".

"חמש שנים בין אליפות אירופה לאליפות הבאה זה המון, אבל זו המציאות שנוצרה. לגביי זה לא עובר בראש, אני חי מקמפיין לקמפיין, כרגע המטרה היא לעזור לנבחרת להגיע ליורובאסקט 2022, גם אם לא אהיה שם. זו המטרה שלנו כקבוצה ושלי כשחקן".

עמוס פרישמן, יו"ר הוועדה המקצועית אמר במסיבת העיתונאים כי: "זה הזדמנות לאחל בהצלחה לדני אבדיה וים מדר, אני שמח שניתנה לנו ההזדמנות לתת להם לפרוץ קדימה דרך נבחרת העתודה. זה רק מוכיח כמה זה חשוב לארח אליפויות בישראל. אני חסיד של השחקן הישראלי ואני שמח לראות נבחרת עם מחויבות אדירה של השחקן הישראלי. ברגע שנותנים במה לשחקן הישראלי הוא מראה שהוא יכול להצליח".

במסגרת מסיבת העיתונאים הוכרז כי בנק הפועלים ימשיך את התמיכה בנבחרות ישראל השונות לשנתיים נוספות.מנהל מטה השיווק והפרסום של בנק הפועלים, אסף אזולאי, אמר: "לעולם הספורט ולעולם העסקי יש הרבה מן המשותף - שאיפה למצוינות, הצבת יעדים וחתירה להשגתם, תכנון אסטרטגיה לטווח ארוך והתמדה. אחרי שנתיים של חסות והצלחות משותפות אנו גאים להאריך את תקופת השותפות, ולתמוך בספורטאים המגלמים את הערכים בהם אנו מאמינים. אתם מהווים השראה ומודל לחיקוי עבור רבים ואנו שמחים להמשיך ולתמוך בספורט התחרותי בישראל, על אף וגם בתקופת הקורונה בה האתגרים של כולם הם יוצאי דופן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully