וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישבור את שיאו של ראול? "ראמוס מתקרב להארכת חוזה בריאל מדריד"

בצל ההתעניינות של פ.ס.ז', בספרד טוענים שהקפטן בן ה-34 יחתום בקרוב לשנתיים נוספות וישבור כנראה את שיא ההופעות במועדון (741)

תקציר: אורוגוואי - ברזיל 2:0/ספורט 1

אחרי שאיבדה את כריסטיאנו רונאלדו, סרחיו ראמוס נותר הנכס הכי גדול של ריאל מדריד. אלא שכעת ישנם דיווחים גוברים שלפיהם פריז סן ז'רמן שמה את יעבה על הקפטן האגדי של הבלאנקוס ותנסה לפתות אותו להגיע בקיץ. הבלאנקוס מצידם לא יכולים לוותר על שחקן כמו ראמוס ובתוכנית הטלוויזיה הספרדית "אל לארגורו" מדווחים שהקבוצה הגיעה לסיכום עם הבלם על חוזה חדש.

לפי הדיווח הבלם בן ה-34 יקבל חוזה משודרג לשנתיים, כאשר פלורנטינו פרס הבוס הנצחי של ריאל מדריד מנהל מקרוב את המו"מ כדי לא לאבד את ראמוס כפי שאיבד את רונאלדו. מי שמתנהל מול פרס הוא אחיו של ראמוס שהוא גם הסוכן שלו והציפייה היא שהקבוצה תודיע על החוזה החדש לפני סוף השנה הקלנדרנית.

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. Alex Caparros, GettyImages
הנכס הכי גדול של ריאל מדריד יפרוש במועדון? סרחיו ראמוס/GettyImages, Alex Caparros

אם ריאל מדריד אכן תעשה זאת, היא תשבור את החוק הבלתי כתוב שלה לפיו היא לא מאריכה חוזה של שחקן מעל גיל 30 ביותר מעונה אחת. יוצא הדופן היחיד עד כה היה כריסטיאנו רונאלדו, שחתם לשלוש שנים בגיל 31, מה שלא מנע ממנו לעזוב ליובנטוס.

ראמוס הפך לאגדה של ממש בריאל מדריד, אליה הוא הצטרף מסביליה לפני 16 שנים. הוא זכה עם הבלאנקוס בלא פחות מ-22 תארים, כולל ארבע זכיות בליגת האלופות, חמש אליפויות ושני גביעים. הוא מדורג רביעי ברשימת ההופעות של ריאל מדריד בכל הזמנים (660), כאשר רק מאנולו סאנצ'יס (710), איקס קסיאס (725) וראול (741) מקדימים אותו.

אם ראמוס אכן יאריך את חוזהו בשנתיים הוא עשוי לפרוש במדי הבלאנקוס בגיל 37 ב-2023 וישבור, קרוב לוודאי, את שיא ההופעות של ראול האגדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully