וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסלניות אס"א ירושלים חוברות לפורום מיכל סלה במאבק באלימות נגד נשים

השחקניות הגיעו לבית המשפט כשהן עטויות מסיכות עם כיתוב שהכינו: "מעורבות חברתית ותרומה לקהילה הן חלק בלתי נפרד מתוכנית העבודה השנתית של כל קבוצת ספורט"

שחקניות אס"א ירושלים עם כיתוב לזכר מיכל סלה. פורום מיכל סלה, אתר רשמי
הכדורסלניות עם החולצות והלוגו/אתר רשמי, פורום מיכל סלה

בשבוע שבו מציינים בעולם את היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים, נרתמו שחקניות קבוצת הכדורסל של אס"א ירושלים לפעילות לקידום פורום מיכל סלה, שנרצחה לפני שנה בידי בן זוגה ואבי בתה התינוקת. השחקניות הגיעו השבוע לבית המשפט המחוזי בירושלים, שם נערך דיון במשפט שמתנהל נגד הנאשם ברצח, אלירן מלול - כשהן עטויות מסיכות עם כיתוב שהכינו. במקביל, הצטלמו על מגרש הכדורסל עם חולצות שעליהן הלוגו של פורום מיכל סלה.

המאמן, אוהד גל: "מעורבות חברתית ותרומה לקהילה הן חלק בלתי נפרד מתוכנית העבודה השנתית של כל קבוצת ספורט. כולנו הזדעזענו מהרצח הנורא של מיכל והעליה המדאיגה של מקרי האלימות בתוך המשפחה. חשבנו, כקבוצה, שנכון לקדם את המודעות למניעת האלימות הזו. בפגישתנו עם לילי בן עמי, אחותה של מיכל ז"ל, שמענו ממנה שיש פעולות רבות שיכולות למנוע את הרצח הבא".

ביום רביעי, 24 בנובמבר, בשעה 20:30, יקיים הפורום אירוע שיועבר בלייב בפייסבוק ובו יוצגו מיזמים טכנולוגיים למיגור האלימות. בפאנלים ייקחו חלק, בין היתר, מנכ"לית פייסבוק ישראל, השרה לשוויון חברתי, שר המדע, שר הרווחה ובכירים במגזר העסקי והציבורי.

מאיה עזריה, מנהלת מדיניות ציבורית בפורום מיכל סלה: "התרגשנו מהתמיכה וההתגייסות של שחקניות קבוצת אס"א ירושלים. פורום מיכל סלה מתמודד עם תופעת האלימות במשפחה ממקום של חוסן, עוצמה ומסוגלות, ולכן החיבור לקבוצה של נשים חזקות הוא מתבקש ומבורך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully