וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק עשוי לעבור לוושינגטון תמורת ג'ון וול, גורדון הייוורד לאטלנטה?

הוויזארדס והרוקטס בשיחות על טרייד בין שני הרכזים, ההוקס מנסים להנחית את אחד מכוכבי בוסטון, ומה יוסטון דורשת בתמורה להארדן? השמועות החדשות

אוהדי הלייקרס חוגגים אליפות ברחובות לוס אנג'לס/טוויטר

קבוצות ה-NBA ממשיכות לפעול במרץ מאז פתיחת חלון הטריידים. אחרי שהטריידים ששלחו את כריס פול פיניקס ואת דניס שרודר לייקרס הושלמו, רוב הפוקוס מופנה לעבר יוסטון - שעשויה להעביר בטרייד לא רק את ראסל ווסטברוק, אלא גם את ג'יימס הארדן. קבלו את ריכוז השמועות האחרונות.

* לפי "האתלטיק", ראסל ווסטברוק עשוי לעבור לוושינגטון בתמורה לג'ון וול. הוויזארדס קיבלו מסרים ברורים מבראדלי ביל לפיהם הוא מצפה מהקבוצה להתחזק בצורה משמעותית בטווח הקצר, ולכן הם פועלים כדי להביא את ווסטברוק, שעשוי לחזור לשתף פעולה עם מאמנו באוקלהומה סיטי בעבר, סקוט ברוקס. גם וול עצמו לא שש להישאר בוושינגטון, אחרי שלפי דיווחים הופתע לשמוע את הג'נרל מנג'ר אומר שהקבוצה נבנית סביב בראדלי ביל ולא סביבו.

שחקן יוסטון רוקטס ראסל ווסטברוק. GettyImages
בדרך למזרח? ווסטברוק/GettyImages

* ומה בנוגע לג'יימס הארדן? ב-ESPN דיווחו שלמרות המחלוקות עם ההנהלה והחתירה לעזיבה, המזוקן מתכוון להתייצב לפתיחת מחנה האימונים של הרוקטס. כמו כן, לפי ESPN יוסטון מתכוונת לדרוש מחיר גדול מאוד בכל עסקה שתכלות את הארדן, כולל לפחות כוכב צעיר אחד והרבה בחירות דראפט עתידיות.

* לפי "יאהו", אטלנטה נמצאת בשיחות בשלב ראשוני יחסית עם בוסטון, על טרייד שישלח את גורדון הייוורד להוקס.

* שחקן נוסף שעשוי לעזוב את בוסטון הוא קמבה ווקר, שלפי דיווחים נמצא על המדף. ב"דה רינגר" דיווחו אמש ששיקגו כבר פנתה לסלטיקס כדי לברר מה הם דורשים בתמורה לרכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully