וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה נותנים גיבוי ליוגי לב, מוראטה ענה למבקרים: "מה יגידו עכשיו?"

בירהוף הבהיר שאין כוונה לפטר את מאמן גרמניה אחרי ה-6:0 המשפיל, למרות הלחצים מסביב (שווינשטייגר: "לא צריך לזרוק אף אחד, אבל בהחלט צריך לשאול שאלות"). בספרד מתמוגגים מהדור החדש, לואיס אנריקה: "משחק מושלם". הפציעה של ראמוס? "מינורית"

תקציר: ספרד - גרמניה 0:6/ספורט 1

הלם. זו כנראה המילה המדוייקת ביותר כדי לתאר את הבעות הפנים בקרב אנשי ושחקני נבחרת גרמניה לאחר שהמנדשפט הובסו אמש (שלישי) 6:0 על ידי נבחרת ספרד במסגרת מחזור הנעילה של ליגת האומות. מדובר בהפסד הגדול ביותר של נבחרת גרמניה במשחק רשמי אי פעם, כשעבור שוערה מנואל נוייר, מדובר בשישייה הראשונה שהוא סופג בקריירה שלו. פראן טורס כבש שלושער עבור הספרדים, רודרי, מוראטה ואויארסבאל הוסיפו בערב בלתי נשכח.

נבחרת ספרד לעומת זאת חגגה ניצחון ענק ועלייה לחצי גמר ליגת האומות, זאת לאחר שערב המחזור הייתה הנבחרת של לואיס אנריקה במקום השני והיא הייתה זקוקה לנצח הערב. כובש השלושער פראן טורס עשה היסטוריה עבורו וגם עבור נבחרתו, כשהפך לשחקן הראשון בנבחרת הספרדית שכובש שלושער נגד גרמניה.

השדר בטלוויזיה הגרמנית אמר אחרי המשחק: "עכשיו אנחנו יודעים איך ברזיל הרגישה אחרי 2014". הכותרת ב"בילד" קראה: "האסון של יוגי. הנבחרת ספגה נגד ספרד את ההפסד הכי גדול שלה מאז 1931". הכותרת בעיתון "בילד" של יום רביעי כבר עסקה במחליף של לב ונכתב: "האם פליק יהיה המחליף של לב?". ב"שפורט 1" נכתב בכותרת: "6:0! הנבחרת של לב ביישה את עצמה עד העצם".

מנואל נוייר שוער נבחרת גרמניה. Quality Sport Images, GettyImages
ספג שישייה לראשונה בקריירה. נוייר/GettyImages, Quality Sport Images

המספרים

* ספרד כבשה שלושה שערים במחצית הראשונה מול נבחרת גרמניה. מדובר בפעם הראשונה בתולדותיה שהספרדים כובשים שלושה שערים במחצית אחת מול המנדשפט.

* נבחרת ספרד לא מפסידה כשחוסה גאיה משחק: שחקן ולנסיה ערך עד כה 11 הופעות במדי לה רוחה, שהסתיימו ב-8 ניצחונות ו-3 תוצאות תיקו.

* אלברו מוראטה היה מעורב בשבעה שערים בעשרת המשחקים האחרונים בהם פתח במדי לה רוחה (כבש חמישה ובישל עוד שניים).

* ההפסד הכי גדול של גרמניה מאז מאי 1931, אז הפסידו הגרמנים 6:0 לאוסטריה במשחק ידידות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב. Javier Montano, GettyImages
התבוסה הגדולה ביותר של הגרמנים במשחק רשמי. לב/GettyImages, Javier Montano

מסוט אוזיל עוקץ

התגובות

חלוץ גרמניה סרג' גנאברי אמר אחרי המשחק: "שום דבר לא עבד לנו הלילה. לא הצלחנו להשיג כלום מולם. ספרד ניצחה בצדק בהפרש כזה. ספרד שיחקה טוב ואנחנו ממש לא. אנחנו יודעים עכשיו איפה אנחנו נמצאים. זה לא נורמלי להפסיד ככה נגד ספרד".

מאמן גרמניה יואכים לב אמר אחרי המשחק: "זה היה יום שחור, הכול השתבש. במחצית השנייה ניסינו לשחק אחד על אחד, לכבוש איזה שער כדי לחזור למשחק, אבל ספרד שיחקה טוב יותר, מהר יותר ומדויק יותר, לא היה לנו שום סיכוי". כשנשאל לגבי העובדה שהפריש את תומאס מולר, ג'רום בואטנג ומאטס הומלס, הוא אמר: "ראינו היום שלא התקדמנו כמו שקיווינו שנתקדם. אנחנו עדיין סומכים על השחקנים האלה". כשנשאל לגבי עתידו ענה: "ברור שיש לי תשוקה למצוא פתרונות, זה התפקיד שלי. אני אהיה פה גם במרץ, אני צריך לשאול את עצמי מה אני יכול וצריך לעשות אחרת או יותר טוב. האם אני צריך לדאוג לתפקיד שלי? זאת שאלה שצריך לשאול אנשים אחרים". המנהל המקצועי של נבחרת גרמניה וחלוץ העבר אוליבר בירהוף אמר: "אנחנו עדיין סומכים על יואכים לב, אין שאלה. המשחק הזה לא שינה כלום". בירהוף הוסיף: "כששופטים מאמן נבחרת, צריך להיות הוגנים ולשפוט אותו לאורך כל הקמפיין. אנחנו רוצים להגיע איתו להישג ביורו הבא, ובטוחים שזה אפשרי".

שוער גרמניה מנואל נוייר אמר: "ברור שמולר, הומלס ובואטנג היו יכולים לעזור לנו".

במקביל, הלחץ בגרמניה גובר. בסטיאן שווינשטייגר אמר: "לא צריך לזרוק אף אחד מהנבחרת בגלל המשחק הזה, אבל חייבים לשאול שאלות. משהו חייב להשתנות. נבחרת גרמניה פשוט לא יכולה להופיע ככה. כשאתה לובש את המדים של נבחרת גרמניה, יש סטנדרט מסוים וערכים מסוימים שחייבים לעמוד בהן. לצערי, לא ראינו אותם היום".

שווינשטייגר הוסיף: "זה היה משחק מזעזע, כמו אגרוף לפנים. הכי הפריע לי שנראה שהשחקנים בכלל לא נלחמים. לא נראינו כמו קבוצה".

פראן טורס נבחרת ספרד. רויטרס
"הדור החדש לא פחות מבטיח מהדור הקודם". ספרד חוגגת/רויטרס

במקביל, בספרד חוגגים ומתמוגגים מהדור החדש, שסיפק אמש הוכחה חד משמעית לגבי כמה הוא איכותי. "הדור החדש לא פחות מבטיח מהדור הקודם. הוא יכול לקחת אותנו לגבהים חדשים", כתבו ב"מארקה".

לואיס אנריקה התמוגג מהיכולת, ואמר ש"זה היה משחק מושלם". "כל מה שתכננו, בוצע באופן מושלם. לא קורה הרבה שהכול עובד בדיוק לפי התוכנית בכדורגל. כשזה קורה, זו תחושה פנטסטית".

אלברו מוראטה, שהפך לאחד הותיקים בנבחרת, סגר חשבון עם המבקרים. "הם תמיד מוצאים משהו חדש, תמיד מוצאים את מי לקטול. אני רוצה לחזור הביתה עכשיו, להיכנס לאתרי האינטרנט ולראות מה הם יגידו הפעם. לנצח ככה נבחרת כמו גרמניה, אלופת העולם - זה מוכיח כמה אנחנו איכותיים".

לואיס אנריקה התייחס גם לפציעה של סרחיו ראמוס, שכזכור מתח אתמול שריר והוחלף לפני המחצית על ידי אריק גארסיה. "הפציעה שלו מינורית ואני מקווה שהוא ייעדר לזמן קצר", אמר המאמן, "יש לי ניסיון בפציעות מהסוג הזה ואני חושב שהוא לא נפצע בצורה רצינית". גם אם הפציעה של ראמוס אכן תתברר כקלה, הוא בכל מקרה יחמיץ את משחק החוץ הקשה שמצפה לריאל מדריד מול ויאריאל בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully