וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי אשדוד פתחה את העונה עם הפסד בית מפתיע

היורדת מליגת העל ספגה 74:70 ביתי מהוד השרון במחזור החמישי, שפתח את 2020/21 בליגת המשנה. רמת גן/גבעתיים ניצחה בקרית אתא

דיוויד בלאט מדבר על הדראפט של דני אבדיה/עריכה: ניר חן. מתוך האתר הרשמי של ה-NBA

הליגה הלאומית יצאה הערב (שלישי) לדרך עם המחזור החמישי, בעקבות דחיית המחזורים הקודמים בשל הסגר שהוטל בישראל. היורדת הטרייה מליגת העל מכבי אשדוד הופתעה בביתה על ידי מכבי הוד השרון. גליל עליון חזרה מקרית מוצקין עם ניצחון 66:77. הפועל רמת גן/גבעתיים ניצחה את עירוני קרית אתא. אליצור אשקלון חזרה מעפולה עם ניצחון 75:78. עירוני רמת גן חגגה מול הפועל עכו/מטה אשר.

פול דילייני שחקן אליצור אשקלון. ברני ארדוב
ניצחון חוץ לאשקלון בפתיחתה העונה. פול דילייני/ברני ארדוב

מכבי אשדוד - מכבי הוד השרון 74:70

לפני שבוע המארחת כמעט הדהימה את מכבי תל אביב והדיחה אותה מהגביע, בדרך להפסד דחוק שהשאיר את אשדוד עם הרבה מחמאות. הערב, הופתעה הקבוצה של עופר רחימי בביתה לאחר שפיגרה במרבית שלבי המשחק. חאבייר מון הוביל את המנצחת עם 21 נקודות ו-6 אסיסטים, אפי טיומקין וארד הררי הוסיפו 16 ו-14 נקודות בהתאמה. מנגד, 15 נקודות של דורנד סקוט לא עזרו למכבי אשדוד.

הפועל רמת גן/גבעתיים - עירוני קרית אתא 70:84

האורדונים התאוששו מההדחה האכזרית בגביע מול הפועל תל אביב עם ניצחון ביתי נאה, במשחק בו הוליכה ברובו. ג'רמי קומבס היעיל קלע 18 וקטף 18 ריבאונדים עבור המנצחת כשמייק הולטון (13) וגיא פלטין (11) תורמים גם הם לניצחון. מנגד 25 נקודות, 6 ריב' ו-5 חט' של מארלן וויל לא עזרו לצפוניים שפותחים את העונה עם הפסד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן מכבי אשדוד עופר רחימי. לירון מולדובן
הפסד ביתי מפתיע לאשדוד. רחימי/לירון מולדובן

מכבי קרית מוצקין - הפועל גליל עליון 77:66

המארחת פתחה לא רע את המשחק ואף הוליכה במחצית, אך רבע שלישי נהדר של גליל עליון, במהלכו קלעו 22 וספגו 12 בלבד הטה את הכף לכיוון האורחת, אצלה קלעו חמישה שחקנים בספרות כפולות. גבי צ'אצ'אשווילי הוביל את המארחת עם 14 נקודות ו-11 ריבאונדים, כשעומרי טל ואלון ספיר תרמו 13 כ"א. דיונטה סימונס קלע 15 לקרית מוצקין.

הפועל עפולה - אליצור אשקלון 78:75

האורחת פתחה טוב יותר את המשחק והוליכה ביתרון דו ספרתי גבוה במחצית (24:40), אך רבע שלישי נהדר מבחינה התקפית של המארחת, אותו ניצחה 17:27 החזיר אותה למשחק, שהפך צמוד ומותח ברבע המכריע. בסופו של דבר אשקלון הראתה יותר אופי מעפולה ויצאה עם ניצחון חוץ נאה. ג'ימי הול במשחק ענק קלע 31 נקודות ולקח 14 ריבאונדים עבור הקבוצה מהעמק, אך זה לא עזר לעפולה. פול דילייני (19) ואלונזו קולמן (17) הוליכו את המנצחת.

תוצאות נוספות:

הפועל עכו/מטה אשר - עירוני רמת גן 92:75
אליצור יבנה - עירוני רעננה 74:73
אליצור נתניה - א.ס רמת השרון 73:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully