וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: ניצחונות למטה אשר ומכבי תל אביב

האדומים ניצחו 0:3 בקלילות את ק.ק. תל אביב במסגרת המחזור השלישי בליגת העל. הצהובים לא התקשו להשיג 0:3 על מ.ס. עיילבון

הפועל המעפיל – עירוני קריית אתא, כדורעף. אמיר ירחי, איגוד הכדורעף, אתר רשמי
צילום: אמיר ירחי, איגוד הכדורעף/אתר רשמי, אמיר ירחי, איגוד הכדורעף

המחזור השלישי בליגת העל בכדורעף נערך הערב (שלישי). הפועל קרית אתא ניצחה בחוץ את הפועל המעפיל 1:3. מטה אשר ניצחה את ק.ק. תל אביב 0:3. מכבי תל אביב ניצחה בביתה 0:3 את עילבון, בעוד הוד השרון ניצחה את אסא באר שבע.

הפועל המעפיל – עירוני קריית אתא, כדורעף. אמיר ירחי, איגוד הכדורעף, אתר רשמי
צילום: אמיר ירחי, איגוד הכדורעף/אתר רשמי, אמיר ירחי, איגוד הכדורעף

הפועל המעפיל - עירוני קריית אתא 3:1 (23:25, 23:25, 22:25)

ניצחון לאורחת במשחק המרכזי של המחזור. את קריית אתא הוביל חוסם האמצע סטטיס עם 19 נקודות (4 חסימות ו-4 אייסים עם 73% בהתקפה) אליו הצטרפו קבלנקה עם 15 וסילנקו עם 11 ואנוש שטיפט עם 11 נקודות.
את המעפיל הוביל וולנסצ'י עם 21 נקודות אבל רק 3+ ביחס של נקודות אל מול טעויות כאשר הוא ביצע 6 טעויות בסרב, 6 בהתקפה ובנוסף נחסם 5 פעמים.

הפועל גליל מטה אשר/ עכו - ק.ק תל אביב 0:3 (7:25, 13:25, 9:25)

המארחת חזרה למגרשה הביתי הפעם בלי הקהל האדום שמלווה את הקבוצה באדיקות בכל משחק ופגשה את ק.ק ת"א, מאזן הכוחות לא השאיר הרבה ספקות לגבי התוצאה, והאדומים הכו ללא רחמים בקבוצה התל אביבית.

מכבי יעדים ת"א - מ.ס עיילבון 0:3 (9:25, 11:25, 17:25)

הצהובים ארחו בהדר יוסף את מ.ס עיילבון, והגיעו למשחק כמועמדים בטוחים לנצחן וזאת למרות המשחק הקשה במחזור האחרון מול מכבי הוד השרון. מ.ס עיילבון הגיעה למשחק זה לאחר שני הפסדים רצופים\ לא יכלה לעמוד מול הקבוצה של גל גללי ורשמה הפסד שלישי רצוף. המארחת עם ניצחון שלישי והרבה תקוות לעתיד. במחזור הבא מכבי ת"א חופשית, עיילבון תארח את אס"א באר שבע בתקווה להשאיר שלוש נקודות בבית.

אס"א באר שבע - מכבי מוסינזון הוד השרון 3:0 (25:14, 25:12, 25:22)

העולה החדשה מבירת הנגב רשמה ניצחון חוץ מרשים על ק.ק ת"א במחזור השני התייצבה הערב מול אתגר הרבה יותר קשה וארחה את מכבי הוד השרון שהפסידה במחזור האחרון למכבי תל אביב. למרות ההפסד הקבוצה השרונית הפגינה יכולת טובה מאוד, משחק טוב של שתי הקבוצות עם מערכה שנייה צמודה אך לבסוף הוד השרון מנצחת ורושמת שלוש נקודות ראשונות למאזנה. באר שבע תספק הפעם בהרבה מחמאות והרגשה טובה שהקבוצה ראויה לשחק בליגה של הגדולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully