וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב בריח תמשיך להעניק חסות ללינוי אשרם

ערב יציאתה של המתעמלת האמנותית לאליפות אירופה, התבשרה הספורטאית על חידוש הסכם החסות של רב בריח: "שמחה ונרגשת מהתמיכה"

לינוי אשרם מקבלת חסות מרב בריח. יחצ,
לינוי אשרם מקבלת חסות מרב בריח/יחצ

חברת רב בריח, החברה המובילה בישראל לייצור דלתות כניסה ופנים ופתרונות נעילה, הודיעה היום על חידוש הסכם החסות שלה עם המתעמלת האמנותית ,לינוי אשרם שנחתם ב-2017. החברה חתמה על הארכת ההסכם החסות עד אחרי המשחקים האולימפיים שנדחו לקיץ הבא בשל משבר הקורנה ויפתחו ב-23.7.2021 .רב בריח, מחברות התעשייה המובילות במשק הישראלי המייצאת את מוצריה ליותר מ- 50 מדינות ברחבי העולם, בחרה כחלק מתרומתה לקהילה לסייע ולתרום לקידום הספורט ההישגי בישראל. בנוסף לחסות ללינוי אשרם רב בריח מלווה היום גם את הטניסאית הצעירה לינה גלושקו. במסגרת ההסכם, צפויה אשרם להשתתף בקמפיינים של החברה, לצד פעילויות למען הקהילה שהחברה מקדמת.

לדברי שמואל דונרשטיין, יו"ר ובעלים קבוצת רב בריח: "דווקא בשעה זו, שכל ענפי הספורט והספורט האולימפי בפרט חווים נזקים כלכליים בשל משבר הקורונה, אני קורא לתעשיינים הישראלים לתמוך ולסייע כלכלית לספורט האולימפי בישראל שאינו משופע בתקציבים. הספורטאים האולימפיים ההישגיים פועלים בישראל ללא תמיכה כספית רחבה ותגמול חודשי הולם והתרומה הכספית של התעשיינים וחברות מסחריות מסייעת להצלחתם. עוד ציין דונרשטיין כי "הספורטאים האולימפיים מסמלים יותר מכל את ערכי המצוינות, את ההתמדה, ההישגיות, הנחישות והמוטיבציה הגבוהה להצליח, מה שעולה בקנה אחד עם הערכים המובילים את חברת רב בריח. אני מאחל ללינוי אשרם הצלחה רבה באליפות אירופה בהתעמלות אמנותית שתיפתח ב-26 בחודש בקייב ובמשחקים האולימפיים בטוקיו בקיץ 2021".

לינוי אשרם: "אני שמחה ונרגשת מהתמיכה אותה אני מקבלת מחברת רב בריח המלווה אותי מתחילת הדרך ותומכת בי בארבע השנים האחרונות. זה אינו מובן מאליו שגורם עסקי תומך ועוזר כלכלית לספורטאים וספורטאיות במיוחד בתקופה הקשה והמורכבת של משבר הקורונה. אני רוצה להודות לרב בריח ולשמואל דונרשטיין הבעלים של החברה על האמון והתמיכה בי. אין ספק שרב בריח בהיותה חברה משפחתית יודעת לתת לנו הספורטאים והספורטאיות ולי בפרט הרגשה של חלק מהמשפחה".
 
2019 היתה שנה מוצלחת מאד מבחינתה של לינוי אשרם. היא זכתה ב-33 מדליות בכל התחרויות בהן השתתפה: 13 מדליות זהב, 13 מדליות כסף ו-7 מדליות ארד. בתחרות החשובה ביותר, אליפות העולם בספטמבר בבאקו היא השיגה 6 מדליות. המדליה החשובה ביותר בזה זכתה היא מדליית הארד בקרב רב ( המקצוע האולימפי),מדליה שהעניקה לה את הכרטיס למשחקים האולימפיים בטוקיו, 3 מדליות כסף אישיות בתרגילי האלות, החישוק והסרט, מדליית ארד בתרגיל הכדור ומדליית כסף לישראל כמדינה.כשלושה חודשים לפני אליפות העולם היא זכתה ב-4 מדליות במשחקים האירופאיים במינסק. היא זכתה במדליית כסף בקרב רב, בשתי מדליות זהב (אלות וכדור) ובמדליית כסף בתרגיל הסרט.
 

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully