וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: גלבוע/גליל נותרה מושלמת אחרי 73:86 על הפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 18.11.2020 / 20:54

המוליכה המפתיעה עם מאזן של 0:5, בפתיחה טובה אפילו יותר מעונת האליפות ב-2009/10. בלקשייר (16 נק') הוביל חמישה שחקנים בספרות כפולות, הפסד ראשון לדרומיים

יפתח זיו שחקן הפועל גלבוע/גליל. לילך וייס רוזנברג
גלבוע/גליל לא עוצרת. יפתח זיו/לילך וייס רוזנברג

ב-2009/10, עונת האליפות אותה פתחה הפועל גלבוע/גליל עם ארבעה ניצחונות רצופים, היא נעצרה במחזור החמישי על ידי מכבי תל אביב. הערב (רביעי) זה לא קרה לה שוב, והמאזן המושלם של המוליכה המפתיעה נשמר אחרי 73:85 ביתי על הפועל באר שבע, במשחק בו הוליכה לכל אורכו.

גם הדרומיים היו ללא הפסד עד הערב (שני ניצחונות בשני משחקים) והצליחו לצמק לשתי נקודות בלבד אחרי שנקלעו לפיגור דו-ספרתי כבר בדקות הפתיחה, אבל לבריחה השנייה של גלבוע/גליל הם כבר לא מצאו תשובה. אחרי תרומה מכרעת של אייזיאה קאזינס מהספסל במחצית הראשונה, היה זה יותם חנוכי שהוביל את הריצה עם שמונה נקודות רצופות בתחילת הרבע השלישי (12:32 לגלבוע/גליל בתרומה מהמחליפים). המארחת הגדילה את יתרונה ל-16 נקודות ובניגוד לפתיחת המשחק, הפעם קיילב אגאדה ואריק גריפין הצליחו רק לנגוס בהפרש, לפני שג'ו תומאסון ויפתח זיו סגרו עניין עבור ליאור ליובין.

יותם חנוכי עם ג'ו תומאסון שחקני הפועל גלבוע/גליל. לילך וייס רוזנברג
שמונה נקודות רצופות שהובילו לבריחה. יותם חנוכי/לילך וייס רוזנברג

מהלך המשחק

רבע 1

קרי בלקשייר ויפתח זיו לא נזקקו ליותר מדי זמן כדי להתחמם, ואחרי קצת יותר משלוש דקות העלו את גלבוע/גליל ל-2:14 ואילצו את רמי הדר לבקש פסק זמן מוקדם. המהלך הזה עבד, כשאריק גריפין, קיילב אגאדה ועמית זיס צלפו שלשות רצופות והקטינו ל-16:14. אלא שאייזיאה קאזינס עלה מהספסל וסיפק שבע נקודות תוך ארבע דקות כדי לקבוע 20:27 לגלבוע/גליל בסיום הרבע הראשון.

רבע 2

גריפין ואגאדה הגיעו ל-11 נקודות כל אחד בפתיחת הרבע השני והקטינו את הפיגור של באר שבע ל-32:30. המשחק התבלגן מאותו רגע, גלבוע/גליל ברחה קצת והאורחת נתקעה שלוש דקות בלי נקודות, עד שאגאדה צלף עוד שלשה והקטין ל-39:35. קליעות עונשין של ג'הייבה פלויד הורידו את גלבוע/גליל להפסקה ביתרון 39:45.

רבע 3

בדומה לפתיחת המשחק, גלבוע/גליל החלה את המחצית השנייה בסערה כשיותם חנוכי קלע שמונה נקודות רצופות והוביל לריצת 0:10 ויתרון השיא במשחק: 16 הפרש. דאנק של ג'יימס בנקס חתם רבע חלש מבחינת באר שבע, בו קלעה רק 15 נקודות וירדה בפיגור 66:54.

רבע 4

בניה סרור קלע עבור המארחת את הסל הראשון ברבע הרביעי, אבל אמיר בל ואגאדה הובילו ריצת 0:7 של באר שבע והקטינו ל-68:61. גריפין נתן תקווה עם שלשה שהורידה ל-78:73 בלבד, אבל ג'ו תומאסון, שבעיקר חילק אסיסטים וניהל את המשחק עד אז, צלף שלשה פלוס נקודת בונוס מהקו ושלח את הדרומיים לפסק זמן בפיגור 81:73, פחות משתי דקות לסיום. קליעה יפה של זיו מנעה כל סיכוי לקאמבק ובסיום 73:86 למוליכה המושלמת.

עוד בוואלה!

חשש שאיש צוות של נהריה חלה בקורונה, המשחק מול ראשון לציון נדחה

לכתבה המלאה
אריק גריפין שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
20 נקודות, אבל גם חמישה איבודים. אריק גריפין/לירון מולדובן

סטטיסטיקה

קלעו לגלבוע/גליל: קרי בלקשייר 16 נקודות, אייזיאה קאזינס 15, יותם חנוכי 13, יפתח זיו 12, ג'ו תומאסון 10 (6 אס' ו-5 ריב'), ג'הייבה פלויד 9 (10 ריב' ו-4 חס'), נתנאל ארצי 7, בניה סרור ועמית גרשון 2 כל אחד, גיל בני שותף ולא קלע.

קלעו להפועל באר שבע: קיילב אגאדה 23, אריק גריפין 20 (6 ריב' ו-5 איב'), טראוויס ווריק 9, עמית זיס ונתן יורקביץ' 6 כל אחד, אמיר בל 5, ג'יימס בנקס 4, תום מעיין ונטע סגל שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully