וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סרחיו ראמוס רוצה להישאר בריאל מדריד, אך יעזוב אם תגיע הצעה מתאימה"

בספרד ממשיכים לעסוק באפשרות שהקפטן הוותיק יעזוב את הבלאנקוס: "הוא ופרס ביחסים טובים, אך במועדון לא יעמדו בדרכו אם יחליט לעבור לקבוצה אחרת"

תקציר ה-1:1 בין שוויץ לספרד/ספורט1

בספרד, ובעיקר בבירה מדריד, עוסקים, איך לא, באפשרות שהקפטן הוותיק של ריאל מדריד, סרחיו ראמוס, יעזוב את הקבוצה. אחרי הדיווחים שלפיהם הצדדים לא מצליחים להגיע להסכם בנוגע להארכת חוזהו של הבלם והאפשרות שהוא יעבור לפריז סן ז'רמן, היום (שלישי) ניתחו בהרחבה באחד מאתרי הספורט המובילים בספרד "אס", את מצבו של ראמוס בשורות הבלאנקוס.

סרחיו ראמוס, ריאל מדריד. AP
נכון לעכשיו, עתידו לא ממש ברור. ראמוס/AP

"נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס מתחזק יחסים אדוקים עם ראמוס", נכתב ב"אס". "הם קרובים מאוד ומשוחחים כמעט בכל יום. "פרס הופתע מהחדשות על עזיבה אפשרית של ראמוס, אך למרות כל הדיווחים והשמועות, השניים עדיין שומרים על יחסים טובים ומשתדלים לדבר על הכול. למרות הדברים האלו, הגיוני שראמוס ירצה לדאוג למשפחתו, ולכן במועדון לא שוללים אפשרות שבגיל 35 הוא יעזוב, שכן מדובר אולי בהזדמנות האחרונה שלו לזכות בחוזה עתק, אותו לא בטוח שיקבל בריאל מדריד. בכל מקרה, בין אם ראמוס יעזוב ובין אם לאו, היחסים בינו לבין המועדון לא ייפגעו".

"עבור ריאל מדריד המצב ברור: היא רוצה שראמוס יישאר", הוסיפו בספרד. "למרות זאת, במועדון הבהירו שלא ייכנסו למלחמה עם קבוצות אחרות ביבשת, אם הן יחליטו להגיש לו הצעות לחוזים שמנים. החשש הוא מגרעון כלכלי, בטח אחרי משבר הקורונה, וריאל מדריד לא תעמוד בדרכו של השחקן אם הדבר יוביל לפגיעה כלכלית במועדון. עם כל הכבוד לאהבה שלו לקבוצה, סרחיו ינסה להשיג את החוזה הגבוהה ביותר עבורו. בכל מקרה, נראה שראמוס עצמו עדיין לא החליט אם להישאר או לעזוב אם תגיע הצעה בשכר גבוה יותר".

שחקן פריז סן ז'רמן אנחל די מריה חוגג עם ניימאר. GettyImages
בפריז כבר מתכוננים. ניימאר ודי מריה/GettyImages

החוזה הנוכחי של ראמוס מסתיים ב-30 ביוני, והחל מה-1 בינואר הוא יהיה רשאי לקיים משא ומתן עם כל קבוצה שתחפוץ בו. מלבד פרס, גם זינדין זידאן ציין לאחרונה ש"הוא המנהיג שלנו, ואנחנו רוצים שימשיך פה לעוד הרבה שנים", אבל על פי מקורבי השחקן - ריאל מדריד לא מוכנה להציע לו חוזה ליותר מעונה אחת.

בקבוצה טוענים שזו החלטה עקרונית של המועדון - לא להאריך ביותר מעונה אחת חוזה של שחקנים מעל גיל 30 - כשהחריג היחיד היה כריסטיאנו רונאלדו, שבגיל 31 חתם לשלוש שנים - ובריאל הזכירו מקרים נוספים של שחקנים שנאלצו לעזוב אחרי שהתעקשו (וביניהם פפה).

ריאל מוכנה להציע לראמוס חוזה של 1 + 1 כשהחוזה לעונה השנייה תלוי במספר גורמים, ויכול להתבטל במקרה של פציעה קשה או היעדרות ארוכה. ראמוס מנגד יודע שהוא כבר בן 34, ורוצה מאוד להישאר בריאל, אבל סבור שלאור המעמד שלו והוותק שלו הוא ראוי לקבל חוזה לשנתיים, שיסתיים ב-2023, וכך יזכה להנהיג את הקבוצה גם באצטדיון הברנבאו החדש.

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. GettyImages
הזדמנות אחרונה לחוזה "שמן". ראמוס/GettyImages

בנוגע לפריז, על פי הדיווח בבירת ספרד, הקבוצה הצרפתית מוכנה להציע לראמוס חוזה לשלוש שנים, כשבכל עונה ירוויח 20 מיליון יורו, לא כולל בונוס חתימה על כך שיגיע כשחקן חופשי ביוני 2020. מדובר בשכר שגבוה ב-6 מיליון יורו משכרו הנוכחי. ראמוס מוערך מאוד בצרפת, ורק לאחרונה ב"פראנס פוטבול" הוכתר כ"אחד הבלמים הגדולים בכל הזמנים". פ.ס.ז' אומנם יודעת שהוא כבר מבוגר, אבל עדיין סמל ואייקון, ו-20 מיליון יורו בעונה לשחקן שמגיע בחינם זה לא מחיר בשמים.

גם אוהדי ריאל מדריד תומכים בהישארות של ראמוס, ומקווים שהידיעה הזאת היא רק לצורכי לחץ ומשא ומתן. כך או כך ההערכה היא שריאל לא תרשה לעצמה לאבד את מי שנחשב לאחד הסמלים הגדולים שלה, כך לפחות טוענים ב"אס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully