וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מינסוטה ניצחה בשיקגו, הפציעה של בריס חמורה

הווייקינגס גברו בחוץ על הברס 13:19 והתקרבו אליהם בטבלת ה-NFC צפון, ניק פולס נפצע. הקוורטרבק של ניו אורלינס סובל משברים בצלעות ומקריסת ריאה

אדם ת'ילן שחקן מינסוטה וייקינגס. Charles Rex Arbogast, AP
אדם ת'ילן ומינסוטה חוגגים בסולג'רספילד/AP, Charles Rex Arbogast

יחס ההימורים על המשחק בין שיקגו למינסוטה היה מעט ביזארי - הווייקינגס, במאזן נחות ובמשחק חוץ, פייבוריטים מול המארחת. אלא שבווגאס ידעו מה הם עושים, ראו שהתקפת הברס לא באמת קיימת ולא רק שמינסוטה ניצחה, היא גם כיסתה ליין של 4.5 נקודות עם 13:19.

קירק קאזינס זרק ל-292 יארד, שני טאצ'דאונים לאדם ת'ילן ואיבוד, כשהמסירה המכרעת הגיעה לידיו של ת'ילן כעשר דקות לסיום ושברה שוויון ליתרון 13:19. ההתקפה המחרידה של הדובים לא הצליחה, כהרגלה, לעשות שום דבר משמעותי ושיקגו, שפתחה עם מאזן 1:5 ספגה ארבעה הפסדים רצופים, בעוד מינסוטה מאזנת את הפתיחה הגרועה ועולה למאזן 5:4. אם לא די בכך, ניק פולס, הקוורטרבק של הברס, נטש בדקת הסיום עם פציעה בכתף.

מלבד קאזינס ות'ילן בלט ג'סטין ג'פרסון במינסוטה, כשתרגם שמונה תפיסות ל-135 יארד. 106 יארד ואיבוד לפולס.

חדשות נוספות מהליגה: דרו בריס, הקוורטרבק של ניו אורלינס שנטש את המשחק מול סן פרנסיסקו בגלל קשיי נשימה, ספג נזק לא פשוט. בריס סובל משברים בצלעות משני צדי החזה וגם מקריסת ריאה. בריס הוחלף במשחק על ידי ג'יימיס ווינסטון, שייקח את המושכות בזמן הקרוב, ייתכן שאפילו עד תום העונה. הנתון המוזר: בריס לא נפצע, כנראה, במשחק הזה, אלא במפגש הקודם של הסיינטס מול טמפה ביי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully