וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפגש עם ברצלונה יידחה לפעם אחרת: לואיס סוארס חיובי לקורונה

החלוץ נדבק במחנה של נבחרת אורוגוואי, לא ישחק נגד ברזיל במוקדמות המונדיאל ויחמיץ גם את המשחק הפיקנטי מול האקסית והחבר מסי

תקציר: קולומביה - אורוגוואי 3:0/ספורט 1

הרבה אנשים חיכו למשחק הראשון של לואיס סוארס מול ברצלונה מאז הפרידה, אבל לצערם ובעיקר לצערו של סוארס - ההמתנה תימשך. חלוץ אתלטיקו מדריד, שכבש ב-0:3 של נבחרת אורגוואי מול קולומביה ואמור היה לפתוח גם מול ברזיל במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה בלילה שבין שלישי לרביעי, נמצא חיובי לקורונה ולא יוכל לקחת חלק במשחק. הוא יחמיץ גם את המשחק בשבת מול האקסית והחבר ליאונל מסי בליגה הספרדית.

סוארס בן ה-33 כבש חמישה שערי ליגה מאז הצטרף לאתלטיקו מדריד, אחרי 198 שערים בשש שנים במדי ברצלונה. אורוגוואי תרגיש מאוד בחסרונו, אחרי שמצא את הרשת בכל אחד מארבעת המשחקים האחרונים שלה.

לואיס סוארס שחקן אתלטיקו מדריד. Angel Martinez, GettyImages
אולי בסיבוב הבא. לואיס סוארס/GettyImages, Angel Martinez

פרט לסוארס, גם השוער הוותיק רודריגו מוניוס (סרו פורטניו) נמצא חיובי לקורונה ונגרע מהסגל של הסלסטה, אחרי שזה קרה כבר למגן מתיאס ויניה (פלמייראס). על פי הודעת ההתאחדות האורוגוואית, שני השחקנים וכן חבר המשלחת מתיאס פראל מרגישים טוב ולא סובלים מתסמינים.

ילד הפלא מתיאס ארזו, חלוץ בן 17 שכבש כבר 12 שערי ליגה וכיכב בנבחרת הנערים, והשוער גסטון אוליביירה, שניהם מריבר פלייט מונטבידאו, הוזעקו לסגל הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully