וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצ'כים התגאו: "מאתגר לעצור את ערן זהבי, אבל הצלחנו במשימה"

יקוב בראבץ שהופקד על חלוץ פ.ס.וו הצטיין: "שמח שמנענו ממנו את המצבים שלו". המאמן שילהבי מחזיק אצבעות לישראל מול סקוטלנד: "הם יעזרו לנו"

תקציר: כל שערי ליגת האומות, 15 בנובמבר/ספורט 1

בצ'כיה חוגגים את הניצחון 0:1 אמש (ראשון) על נבחרת ישראל, ומרוצים בעיקר מהתפקוד של החוליה ההגנתית. הצ'כים סימנו לפני המשחק את ערן זהבי כאיש המפתח של ישראל, ובלם יקוב בראבץ נצמד אליו והעניק לו טיפול מיוחד שבסופו של דבר הוכיח את עצמו.

חלוץ פ.ס.וו אמנם רשם החמצה גדולה במחצית השנייה, אבל ברוב שלבי המשחק לא סיכן את השער בצורה משמעותית. "זהבי שחקן מצוין. מאתגר לנסות לעצור אותו, אבל אני חושב שעמדנו במשימה. אני שמח שהוא לא כבש את הגולים שהוא רגיל לכבוש", אמר בראבץ בסיום.

מאמן צ'כיה ירוסלב שילהבי הוסיף: "אני חושב שבמחצית השנייה נתנו לזהבי ולנבחרת ישראל יותר מדי שטחים. למזלנו תומאש ואצליק רשם הצלה גדולה אחת, וזה מנע מהמשחק להשתנות. זהבי שחקן יוצא מהכלל, אבל בסופו של דבר הצלחנו להגביל אותו. לא נתנו לו יותר מדי אפשרויות לכבוש".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל מאוכזב. Petr David Josek, AP
המשימה הושלמה. זהבי מאוכזב/AP, Petr David Josek

שילהבי הסכים שהמחצית השנייה לא הייתה מספיק טובה מבחינתם של המקומיים. "ישראל עצרה אותנו והשתלטה על המשחק בחצי השני. היא הייתה מסוכנת ויצרה לא מעט מצבים מהאגפים. גם אחרי שהם נשארו בעשרה שחקנים, הם המשיכו להתקרב לרחבה שלנו. זה היה משחק עצבני ומתוח, אבל לפחות ניצחנו".

לצ'כיה ולישראל יש אינטרס משותף לקראת מחזור ההכרעה של הבית: הצ'כים רוצים לנצח את סלובקיה ולהבטיח את ראשות הבית, בעוד ישראל יודעת שניצחון על סקוטלנד ימנע ממנה לרדת דרג. שתי הנבחרות יושפעו באופן ישיר מהתוצאות במשחקים המקבילים, וירוסלב שילהבי מודה שיחזיק אצבעות לנבחרת ישראל.

"נבחרת ישראל חזקה מאוד, ויש לה שחקנים מוכשרים ביותר. הם הוכיחו את זה במשחקים נגדנו. אני מקווה מאוד שהם ישיגו נקודות מול סקוטלנד ויעזרו לנו לסיים בראשות הבית. אני משוכנע שהם יכולים לנצח את סקוטלנד בבית, אבל אנחנו קודם כל מסתכלים על עצמנו", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully