וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאבייר מסצ'ראנו הודיע על פרישה: "מיציתי, זה הצעד הכי נכון עבורי"

אקס ליברפול וברצלונה הודיע אחרי הפסד אסטודיאנטס שהוא תולה את הנעליים בגיל 36 אחרי קריירה עשירה - כולל שיא ההופעות בנבחרת ארגנטינה

תקציר: פורטוגל - צרפת 1:0/ספורט 1

חאבייר מסצ'ראנו הודיע הערב (ראשון) על פרישה מכדורגל, דקות לאחר ההפסד 1:0 של אסטודיאנטס לארחנטינוס ג'וניור בליגה הארגנטינאית.

הקשר בן ה-36 בישר על החלטתו בצורה לקונית למדי ואמר לעיתונאים בסיום המשחק: "היום אני רוצה להודיע על פרישה מכדורגל. מיציתי את יכולותיי, וזה הצעד הכי נכון עבורי. חשבתי עליו במשך זמן מה, ואני רוצה להודות לאסטודיאנטס שאיפשרה לו לסיים את הקריירה בארגנטינה".

שחקן ברצלונה חאבייר מסצ'ראנו נפרד מהאוהדים. רויטרס
סופה של תקופה. מסצ'ראנו/רויטרס

"חפסיטו", הכינוי שהודבק למסצ'ראנו במהלך הקריירה, גדל במחלקת הנוער של ריבר פלייט, בה גם עשה את צעדיו הראשונים ככדורגלן מקצועני. הוא עבר לווסטהאם, אבל את החותם האמיתי בכדורגל האירופי החל להותיר כשעבר ללליברפול בשנת 2007. הוא הפך לאחד השחקנים המובילים והאהודים באנפילד, והיה חלק מהזכייה הבלתי נשכחת של המרסיסיידרס בליגת האלופות ב-2007. ב-2010 עבר לברצלונה, וגם שם הפך לבורג משמעותי ולאחד המנהיגים בחדר ההלבשה. הוא זכה עם ברצלונה בחמש אליפות ספרד, בארבעה גביעים וכן הניף איתה פעמיים את גביע ליגת האלופות.

גם קריירת הנבחרות שלו הייתה עשירה מאוד. הוא ערך 147 הופעות במדי האלביסלסטה, ומחזיק בשיא ההופעות בכל הזמנים במדי ארגנטינה. ביוני 2018 פרש מארגנטינה אחרי ההפסד לצרפת בשמינית גמר המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully