וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס: "ברצלונה סגרה לי את הדלת בפרצוף. כעסתי ונפגעתי מהם"

הקטלאנים מתגעגעים לחלוץ אתלטיקו (קסאנו: "לשחרר אותו? שיגעון"), אבל הוא כבר פתח דף חדש: "לא רצו אותי, מצאתי אושר במקום אחר"

תקציר: קולומביה - אורוגוואי 3:0/ספורט 1

אם לשפוט על פי פתיחת העונה, ברצלונה בהחלט מכה על חטא בעקבות שחרורו של לואיס סוארס. בזמן שהחלוץ האורוגוואי נמצא בראש טבלת מלך השערים של הליגה הספרדית ומנהיג את אתלטיקו מדריד לפתיחת עונה מרשימה, בארסה מקרטעת עם 11 נקודות בלבד שצברה בשבעה מחזורים.

הביקורות על שחרורו של סוארס ללא תמורה הולכות וגוברות. אמש התייחס לכך אנטוניו קסאנו, שאמר ש"הרבה אנשים טוענים שלואיס סוארס זקן מדי. ברצלונה נתנה לו ללכת, וזה שיגעון מוחלט. הוא כבש עבורם 350 שערים בשש שנים. איך אפשר לתת לו ללכת ולהעניק את המקום שלו לאנטואן גריזמן?".

לואיס סוארס עם ליאונל מסי שחקני ברצלונה. AP
לא מתגעגע. סוארס עם מסי/AP

כך או כך, נראה שסוארס כבר לא מתגעגע. בריאיון שהעניק אמש ל"מארקה", החלוץ האורוגוואי הודה ש"גם אם לא הרגשתי שברצלונה לא נתנה לי כבוד, בהחלט הרגשתי עצוב ופגוע מהאופן שבו עזבתי. מצד שני, אני מרגיש גאווה. ברצלונה סגרה לי את הדלת בפרצוף, לא הייתי רצוי מבחינתה, אז מצאתי מקום אחר. מצאתי אושר באתלטיקו, אני נהנה מהתקופה הזו".

סוארס הוסיף: "ברצלונה מתגעגעת אליי? אני לא חושב. האנשים שם קיבלו החלטה אסטרטגית לשחרר אותו, או איך שלא קוראים לזה. הייתי חייב לקבל את זה, כי הם חשבו שהם לא זקוקים לי. כל אחד רשאי להגיע למסקנות משלו. אני מרגיש רע עבור החברים שלי לקבוצה לשעבר על פתיחת העונה הזו. הם נראים פחות טוב, אבל זה לא אומר כלום לגבי ההמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully