וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס מתרגש בשביל אבדיה, ומזהיר: "צריכים ללמוד לא להירגע"

15.11.2020 / 22:13

מאמן מכבי תל אביב מחזיק אצבעות לכישרון הצעיר לפני הדראפט ומתריע אחרי הניצחון הדחוק על הרצליה: "שוב נתנו ליריבה צ'אנס לחזור"

תגובות מכבי תל אביב אחרי ז'לגיריס קובנה/דני מרון

מכבי תל אביב עבדה קשה הערב (ראשון) כדי לרשום ניצחון רביעי מארבעה משחקים בליגת העל, 86:92 על בני הרצליה. הצהובים הובילו בבטחה אבל איפשרו לנועלת הטבלה לחזור לקראת סיום ולכפות הארכה דרמטית - בה אנטה ז'יז'יץ' דאג להשאיר את הניצחון בצד של האלופה.

ספק אם משחק צמוד ומותח זה מה שיאניס ספרופולוס פילל לו לפני המחזור הכפול ביורוליג והמשחקים נגד ריאל מדריד ברביעי ונגד ולנסיה בשישי - אבל בסופו של דבר הוא הביע שביעות רצון מהניצחון.

"אני רוצה לברך את השחקנים על הניצחון. במחצית השנייה יכולנו לסיים את המשחק בלי הארכה, אבל עשינו טעויות ב-3-4 הדקות האחרונות בהתקפה ובהגנה", ניתח המאמן. "נתנו להם צ'אנס לנצח את המשחק. בהארכה שיחקנו עם יותר נחישות. זה טוב מאוד שניצחנו, אבל אנחנו צריכים ללמוד לא להירגע, כי הובלנו ב-13 הפרש ונרגענו ונתנו להם צ'אנס לחזור".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. ברני ארדוב
מרוצה, למרות הכול. ספרופולוס/ברני ארדוב

ספרופולוס הוסיף: "הליגה הישראלית היא קשה. אנחנו באים עם אותה אינטנסיביות, אבל ברור שיכולנו לעשות הגנה יותר טובה. שלטנו ברוב הדקות ואז איבדנו שבע נקודות יתרון בארבע הדקות האחרונות. זה נורמלי בכדורסל, הם קלעו זריקות קשות וחזרו למשחק".

ספרופולוס אף איחל לדני אבדיה בהצלחה בדראפט. "הדראפט בעוד כמה ימים ובוודאי שנעקוב אחריו. נהיה שמחים מכל מה שהוא יעשה, אנחנו מאוד גאים בו", אמר.

מנגד, שרון דרוקר סופר הפסד רביעי מפתיחת העונה, ועדיין מחפש ניצחון בכורה. "אני מעודד. אם היינו מנצחים זה היה בונוס אדיר, כי שיחקנו ברוב שלבי המשחק נכון", אמר מאמן הרצליה. "אני יודע מה זה לבוא מול מכבי כאנדרדוג, אבל נלחמנו בצורה יפה. החבר'ה נתנו מלחמה וזה מה שאני מבקש מהם, מלחמה ולכידות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully