וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל בכדורגל האנגלי: שוער העבר ריי קלמנס הלך לעולמו בגיל 72

השוער האגדי של ליברפול ונבחרת אנגליה נכנע אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן. שחקני שלושת האריות יענדו סרט לזכרו במשחק נגד בלגיה

תקציר ה-1:1 בין מנצ'סטר סיטי וליברפול/ספורט1

אבל בכדורגל האנגלי בעקבות מותו של שוער העבר ריי קלמנס, שהלך לעולמו היום (ראשון) בגיל 72. קלמנס, שזכור בעיקר בזכות הקדנציות שלו במדי ליברפול וטוטנהאם ונחשב לאחד מגדולי השוערים בתולדות נבחרת אנגליה, נכנע אחרי מאבק ממושך בסרטן הערמונית. שחקני הנבחרת יענדו במשחק נגד בלגיה הערב (21:45, ספורט 3) סרט לזכרו, ובמשחק הבית של שלושת האריות מול איסלנד ביום רביעי, תיערך דקת דומייה לזכרו.

"קלמנס הלך לעולמו בנחת, כשהוא מוקף בבני משפחה אוהבים. מותו מצער אותנו מאוד", נמסר בהצהרה מטעם המשפחה. "הוא נלחם במחלה במשך זמן רב, ועכשיו מצא מנוחה ויפסיק לסבול מכאבים".

קלמנס ערך 61 הופעות במדי נבחרת אנגליה, והצליח לבלוט למרות שחסה בצילו של פיטר שילטון האגדי. גם בקבוצותיו הוא הותיר חותם משמעותי, כשהיה שחקן נפתח בליברפול הגדולה של שלהי שנות ה-70' ותחילת שנות ה-80'.

"אנו מודיעים בעצב על מותו של אחד השוערים הגדולים ביותר שלנו בכל הזמנים, ריי קלמנס. ליבנו עם בני משפחתו וחבריו", נמסר מליברפול. בסך הכול, זכה קלמנס ב-12 תארים מקומיים ועוד שישה תארים אירופיים עם ליברפול. הוא הוסיף תואר אירופי נוסף ושני תארים מקומיים במדי טוטנהאם, אליה עבר בשלהי הקריירה. אחרי פרישתו בשנת 1983, ניסה את מזלו כמאמן. הוא עמד על הקווים של טוטנהאם במשך עונה אחת, ובהמשך שימש במשך שנים ארוכות כמאמן השוערים של נבחרת אנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully