וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס המילטון הקדיש את הזכייה ל"ילדים החולמים", אפילו יריבו המר פרגן: "הגדול בדורנו"

אלוף העולם התגאה אחרי עוד זכייה בפורמולה 1 ("שבע זה לא ייאמן") ואותת למרצדס ("מרגיש שאני רק מתחיל"). סבסטיאן פטל: "גם הפעם הוא שלף משהו מהשרוול, אמרתי לו שהיינו עדים להיסטוריה"

תמונות המחאה של לואיס המילטון ונהגי פורמולה 1/רויטרס

לואיס המילטון כתב היום (ראשון) עוד פרק בקריירה המפוארת שלו, כשזכה באליפות העולם בפורמולה 1 בפעם השביעית והשווה את שיאו של מיכאל שומאכר האגדי. הנהג הבריטי של קבוצת מרצדס ניצח בגרנד פרי הטורקי ופתח פער עצום של 110 נקודות, אותו כמובן כבר לא ניתן לסגור בשלושת המרוצים שנותרו לתום עונת 2020.

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס, אלוף עולם פורמולה 1 עונת 2020. רויטרס
כמו מיכאל שומאכר. לואיס המילטון חוגג/רויטרס

המילטון הוא הראשון אי פעם שזוכה שש פעמים בתואר עם אותה קבוצה (מרצדס, אחרי שהזכייה הראשונה שלו בקריירה הייתה עם מקלארן), זו האליפות הרביעית שלו ברציפות (רק שומאכר לקח חמש ברצף), הוא מחזיק בשיא הניצחונות ההיסטורי (94) וזו עונה שלישית שהוא משיג לפחות 10 ניצחונות בדרך אל התואר.

עוד בוואלה!

בראש הפודיום: לואיס המילטון השווה את שיא הזכיות בפורמולה 1

לכתבה המלאה
לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס, אלוף עולם פורמולה 1 עונת 2020. רויטרס
למען הילדים. לואיס המילטון/רויטרס

"תודה רבה לכולם, חברים... זה עבור כל הילדים החולמים על הבלתי אפשרי", צהל המילטון במערכת הקשר של מרצדס לאחר שהבטיח את הניצחון. "אתם יכולים לעשות את זה, אני מאמין בכם".

לאחר מכן התגאה: "שבע זה פשוט לא ייאמן. אבל כשאתה עובד עם קבוצת אנשים כזו נפלאה ואתם באמת סומכים אחד על השני, אין סוף למה שאפשר לעשות יחד. אני מרגיש כאילו אני רק מתחיל עכשיו", סיכם אלוף העולם שעדיין לא חתם על חוזה לעונה הבאה.

סבסטיאן פטל נהג קבוצת פרארי (מימין) עם לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס, פורמולה 1. רויטרס
"אמרתי לו שהיינו עדים להיסטוריה". סבסטיאן פטל עם לואיס המילטון/רויטרס

ההישג של הבריטי בן ה-35 הוא באמת בלתי נתפס ואפילו יריבו הגדול סבסטיאן פטל ידע לפרגן. "אמרתי לו שזה מיוחד מאוד עבורנו כי היינו עדים להיסטוריה", סיפר הגרמני שזכה ארבע פעמים באליפות העולם וסיים שלישי בטורקיה עם הרכב של פרארי. "הוא הגדול ביותר בדור שלנו, בלי ספק. לדורות קודמים בלתי אפשרי להשוות וזה גם לא חשוב. אני חושב שלכל דור יש את הנהג שלו, ובימינו זה לואיס".

פטל המשיך: "מבחינתי מיכאל שומאכר הוא הגדול אי פעם, אבל אין ספק שלואיס הכי גדול מבחינת מה שהשיג. הוא השווה את שיא האליפויות, ניצח הכי הרבה מרוצים, השיג הכי הרבה פול פוזישנים. אם להיות כנים, אפילו היום במרוץ בו הוא לא אמור היה לנצח, הוא סיים ראשון. גם הפעם הוא הצליח לשלוף משהו מיוחד מהשרוול ולכן הוא ראוי לדעתי לכל מה שהשיג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully