וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק על מקום בטוקיו נפתח מחדש, מאמץ להוציא את נבחרת הנשים בג'ודו לאליפות אירופה

הקרב על הקריטריון לאולימפיאדת טוקיו 2021 בין שמאילוב לפליקר ובין פרימו לגילי כהן נפתח. באיגוד הגישו בקשה למשרד הבריאות לאשר את היציאה של נבחרת הנשים לצ'כיה

איגנסיו בהמונדס לוחם MMA צ׳יליאני עם נוקאאוט השנה/צילום מסך

האם נבחרת הנשים של ישראל בג'ודו תצא בכל זאת לאליפות אירופה שתיערך בצ'כיה בסוף השבוע הקרוב? כזכור בעקבות הידבקות גפן פרימו בקורונה, נאסר על הנבחרת לטוס לאליפות וכל הספורטאיות והמאמנים נכנסו לבידוד. אלא שבאיגוד הג'ודו הגישו בקשה למשרד הבריאות לאשר את היציאה בכפוף לבדיקות נוספות שייערכו לכולם. בענפים אחרים כמו כדורגל נקבע שרק הנדבק לא יוצא לתחרות וכל היתר אם הם שליליים, יכולים לנסוע. באיגוד ימתינו להחלטת משרד הבריאות הישראלי ואם יינתן אור ירוק, ינסו למצוא במהירות כרטיסי טיסה לצ'כיה למחר ובמקביל יבקשו את אישור המארגנים להגעת הנבחרת לאליפות.

אתמול המריאה לאליפות נבחרת הגברים בג'ודו כאשר במקביל החליטה הנהלת איגוד הג'ודו לפתוח מחדש את הקריטריון לאולימפיאדת טוקיו 2021. יושב ראש איגוד הג'ודו משה פונטי רוצה שבסוף חודש פברואר ייקבעו כל הנציגים לטוקיו בכל המשקלים. אם בסוף פברואר לא יהיה ספורטאי מסוים בדירוג האולימפי המבטיח השתתפות בטוקיו, התחרות תהיה פתוחה להשגת הקריטריון עד סוף מאי.

ג'ודוקא ישראלית גפן פרימו. קובי אליהו
הנבחרת תצא בסופו של דבר? פרימו/קובי אליהו

למעשה בשני משקלים התחרות בולטת. עד 66 קילוגרם אצל הגברים שם מתחרים ברוך שמאילוב וטל פליקר על מקום אחד ועד 52 קילוגרם אצל הנשים שם הקרב הוא בין גפן פרימו לגילי כהן. שמאילוב היה זה שהיה צריך לטוס לטוקיו 2020 כי הוא הקדים את פליקר בדירוג האולימפי. כעת הקרב ביניהם נפתח אבל אם שמאילוב שמקדים כרגע את פליקר יזכה בזהב באליפות אירופה בסוף השבוע בצ'כיה, הוא קרוב לוודאי יפתח פער שיהיה לפליקר קשה להדביק. יש לציין כי מעבר לאליפות אירופה הקרובה יהיו עד סוף פברואר 2021 עוד שלוש תחרויות שיכולות לתת ניקוד וביניהן תחרות המאסטרס בחודש ינואר שתיערך בקטאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully