וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עפולה: הגארד היהודי-אמריקני אנדי קוסטיקה חתם לעונה הקרובה

15.11.2020 / 10:24

הגארד (23, 1.93) יגיע לישראל בשבוע הקרוב ויקבל אזרחות ישראלית, כשקבוצות בליגת העל מודות כי בשל חוק המתאזרחים הוא לא ישחק העונה בליגה הראשונה. רשם אשתקד 19.9 נקודות ו-5.2 ריבאונדים בדיויז'ן 1

תגובות מכבי תל אביב אחרי ז'לגיריס קובנה/דני מרון

חוק המתאזרחים החדש בליגת העל גרם לכך שאחרי כמה שנים בהן הגיעו לא מעט מתאזרחים מובילים, הקיץ כמות המתאזרחים החדשים בליגת העל צנחה משמעותית. מקס היידגר חתם במכבי תל אביב, נתן ג'ורקוביץ' בהפועל באר שבע ועל השניים ישלמו הקבוצות קנס של 200 אלף שקלים למנהלת. מלבדם היה אמור להגיע גם ג'ורדן כהן למכבי חיפה, אך שוחרר לפני תחילת העונה כשהירוקים הבינו כי יצטרכו לשלם עליו קנס.

מי שיעביר את עונת הבכורה שלו בישראל דווקא בליגה הלאומית הוא אנדי קוסטיקה שחתם בסוף השבוע במדי קבוצת הפועל עפולה שקלטה מלבדו עוד שני מתאזרחים חדשים - דין ויינר ודאג לוי. אלא שבניגוד לשניים האחרים הרזומה של קוסטיקה מתאים לליגת העל, כשמאמנים בליגה הראשונה הודו כי אם לא חוק המתאזרחים, היה מגיע לליגת העל.

אנדרו קוסטיקה. AP
ישחק בעפולה. קוסטיקה/AP

קוסטיקה (23, 1.93) הודה בריאיון שנתן לאחרונה לתקשורת האמריקנית כי הוא חולם עדיין על ה-NBA, אבל את דרכו יחל בליגה השנייה בישראל. הוא הצטיין בשנתיים האחרונות באוניברסיטית לוילה שבמרילנד, כשרשם בעונה האחרונה 19.9 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים למשחק, אך את העונה סיים מוקדם בשל פציעה. סבו, אנדרו קוסטיקה שיחק ב-BBA בסוף שנות ה-40, הליגה שממנה קמה ה-NBA. הוא צפוי לנחות בארץ בשבוע הקרוב, ולקבל תעודת זהות כחולה.

קוסטיקה הוא חיזוק משמעותי לסגל של רועי חגאי שכולל את הזרים טרבון יוז וג'ימי הול לצד הישראלים מוריאל לוטאטי, איגור מאיור, דיוויד מוסינדי, תומר כהן, תומר אסייג, יניב בנימין, אופק שוסטר והמתאזרחים ויינר ולוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully