וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברוקלין החלה בשיחות עם יוסטון על טרייד ענק על ג'יימס הארדן

יחבור לדוראנט ואירווינג? ב"ספורטס אילוסטרייטד" טוענים: הנטס שוקלים לוותר על דינווידי, לוורט, פרינס ואלן כדי לקבל את מלך הסלים

ים מדר באתגר הקומביין לקראת דראפט ה-NBA/מתוך יוטיוב

האם חלון הטריידים ב-NBA ייפתח עם אחת העסקאות הגדולות של השנים האחרונות? ב"ספורטס אילוסטרייטד" דיווחו הלילה (בין שבת לראשון) על מגעים שהחלו בין ברוקלין ליוסטון על טרייד שבמרכזו יעמוד ג'יימס הארדן.

לפי הדיווח, ברוקלין מוכנה לוותר על שורה של שחקנים איכותיים כדי להנחית אצלה את מלך הסלים של הליגה. החבילה שהיא שוקלת להציע כוללת את ספנסר דינווידי, כריס לוורט, טוריאן פרינס וג'ארט אלן. "שום דבר עדיין לא נסגר, אבל המעבר של הארדן לברוקלין נראה כמו אפשרות אמיתית", ציינו, "אם העסקה תושלם יודיעו עליה ב-22 בנובמבר".

הדיווח מגיע על רקע השינויים הנרחבים שעוברים על יוסטון בתקופה האחרונה. כזכור, מלבד המאמן מייק ד'אנטוני והג'נרל מנג'ר דריל מורי שסיימו את תפקידם, ראסל ווסטברוק ביקש לאחרונה לעבור בטרייד לקבוצה אחרת, מכיוון שמאס בתפקיד המשני שניתן לו בהתקפה של הרוקטס.

ג'יימס הארדן מול קווין דוראנט, יוסטון רוקטס מול גולדן סטייט ווריירס. AP
ישלבו כוחות בברוקלין? דוראנט והארדן/AP

מקורות אמינים למדי ב-NBA דיווחו שבניגוד לווסטברוק, הארדן דווקא מחויב לרוקטס ולא יבקש לעזוב גם כן, אולם זה עשוי להשתנות בשבועות הקרובים - בטח ובטח אם הברירה תהיה לחבור לקווין דוראנט (איתו שיתף פעולה בעבר באוקלהומה סיטי) ולקיירי אירווינג, שנחשבים לחברים קרובים שלו.

הארדן, מלך הסלים של ה-NBA בשלוש השנים האחרונות ומי שהעמיד בעונה החולפת ממוצעים של 34.3 נקודות, 7.5 אסיסטים ו-6.6 ריבאונדים למשחק בעונה הסדירה, אמור להרוויח בעונה הבאה כ-41 מיליון דולר. יש לו חוזה מובטח עד קיץ 2022, ואופציית שחקן להאריך את החוזה בעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully