וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקפוק לצד מחמאות בארה"ב: "דני אבדיה יכול להתברר כשחקן הכי טוב שיצא מהדראפט"

ארבעה ימים ללילה המכריע: ב"דה רינגר" וב"אתלטיק" מתלהבים, אבל שני פרשנים בכירים ממשיכים להביע ספק ותוהים - "איזו סיבה יש להתלהב ממנו?"

תגובות מכבי תל אביב אחרי ז'לגיריס קובנה/דני מרון

עוד ארבעה ימים בלבד נותרו לדראפט, ובארצות הברית נכנסים יותר ויותר לעובי הקורה בכל הקשור לכישרונות המובילים בדראפט. ב"אתלטיק" פרסמו מוק דראפט של הכתבים המסקרים את הקבוצות, וקבעו שדני אבדיה יילקח בבחירה הרביעית על ידי שיקגו.

"יכול להיות שיש לו את האפסייד הכי גדול בדראפט", חרץ דארנל מייברי, הכתב שמסקר את הבולס עבור האתר. "הוא יכול לעזור לבולס כפליימייקר. אם הוא לא ייבחר לפני הבחירה הרביעית, הבולס יהיו מאושרים לקבל אותו. הוא יכול לעשות הרבה דברים ואין להם הרבה פליימייקרים הוא שחקן חכם עם אייקיו כדורסל גבוה, והוא יהיה בחירה נהדרת עבורם".

ב"דה רינגר" הציגו הפרשנים קווין אוקונור וג'ונתן צ'ארקס את הכישרונות הבינלאומיים המובילים בדראפט, ושיבחו אף הם את אבדיה.

"ההייפ סביבו בשמיים. יש לו חושים נהדרים למשחק. הוא לא אתלט גדול ולא קלע גדול, אבל יש לו סיכוי להפוך לשחקן טוב מאוד בליגה", אמר צ'ארקס.

אוקונור הוסיף: "אני אשמח אם נראה אותו הופך לשחקן טוב ב-NBA. זה ייתן דחיפה לכדורסל המקומי, ובלי קשר הוא שחקן כיפי. אם הוא יצליח להפוך לקלע סולידי, אין לי ספק שהוא יהיה שחקן סולידי ב-NBA. יש לו סיכוי להפוך השחקן הכי טוב בדראפט".

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה מול שחקן מכבי ראשון לציון עוז בלייזר. דני מרון
דעות לכאן ולכאן. דני אבדיה/דני מרון

מנגד, יש גם מי שמפקפק בפוטנציאל של אבדיה. ג'ון הולינג'ר, פרשן "האתלטיק" שעבד בעבר בצוות המקצועי של סן אנטוניו וממפיס, מיקם אותו במקום ה-16 בלבד בדירוג הכישרונות בדראפט.

"הוא מזכיר לי את דריו שאריץ' בצעירותו. יש לו קצת יותר פוטנציאל הגנתי, הוא קצת יותר קליל, אבל הקליעה שלו בעייתית מאוד. הליגה הישראלית פחות טובה מהמכללות. יש שם קבוצה אחת - מכבי תל אביב, והמספרים שלו משם לא אומרים הרבה. אני לא בטוח ממה אמורים להתלהב לגביו. הוא יכול להיות שחקן ספסל? כנראה שכן. אבל אני לא מבין ממה אנשים מתלהבים כל כך לגביו, שהם מוכנים לבחור בו בטופ 5", אמר הולינג'ר.

פרשן נוסף, נייט דאנקן, אמר: "הקליעה מהעונשין זו בעיה קשה. אומרים שזו בעיה מנטלית אצלו, אבל ההיסטוריה מראה ששחקנים עם אחוזים כאלה לא הופכים לקלעים טובים. בלייק גריפין, קארל מאלון ואחרים שיפרו מאוד את העונשין, אבל האחוזים שלהם היו גבוהים יותר משל אבדיה מלכתחילה. אני חושב שהוא יותר סמול פורוורד משאריץ', הוא יותר אקספלוסיבי, יותר מהיר, יותר זריז. אני חושב שהוא יהיה גם שומר טוב. השאלה היא כמה טוב הוא יהיה בהתקפה".

לטענת דאנקן, "ההשוואה הכי טובה בשבילו היא ניק באטום בגרסה פחות אתלטית. הוא יהיה שחקן NBA, אבל אני חושב שהוא יהיה שחקן ספסל. אני לא חושב שהוא יוכל להחזיק בכדור הרבה ב-NBA. אם הקליעה או ההגנה ממש ישתפרו, הוא יכול להיות שחקן חמישייה סביר בקבוצה חלשה. אבל באופן כללי, אני לא מבין למה אנשים מתאהבים בו. אני לא חושב שהוא יהיה פלופ ב-NBA, אבל גם לא מבין מה כל כך מושך בו".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully